گیم‌پلی ۳۰ دقیقه‌ای از Assassin's Creed Valhalla لو رفت

زمان زیادی تا مراسم رونمایی از بازی‌های جدید یوبی‌سافت نمانده، اما گیم‌پلی ۳۰ دقیقه‌ای از Assassin's Creed Valhalla در فضای مجازی لو رفت.

گیم‌پلی ۳۰ دقیقه‌ای از Assassin's Creed Valhalla لو رفتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که باید تا ۱۲ ژولیه صبر کنیم تا شرکت یوبی‌سافت مراسم مخصوص رونمایی از بازی‌های جدید خود، Ubisoft Forward را برگزار کند و در این مراسم از راز‌های مخفی Assassin's Creed Valhalla پرده‌برداری شود، یک ویدئوی اولیه از گیم‌پلی این عنوان در فضای مجازی منتشر شد که برخی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن را نشان می‌دهد. ویدئویی که در فضای مجازی پخش شده است، فقط یک نبرد را به نمایش می‌گذارد که در آن، شخصیت‌های غیر قابل هدایت هیچ کاری نمی‌کنند. علاوه بر این، انیمیشن‌هایی هم در این ویدئو به چشم می‌خورند که نشان می‌دهد این گیم‌پلی، گیم‌پلی نهایی Valhalla نیست.


بیشتر بخوانید


این ویدئو ابتدا در یوتیوب به اشتراک گذاشته شد و پس از تلاش‌های شرکت یوبی‌سافت از این فضا بیرون کشیده شد تا گیم‌پلی آن به عنوان یک راز برای گیمر‌ها باقی بماند، اما همین چند دقیقه کافی بود تا سایت‌های دیگر این گیم‌پلی را ذخیره و بعد، در فضای مجازی دست به دست بچرخانند.

در این گیم‌پلی یک نبرد دیده می‌شود که نشان می‌دهد رابط کاربری بازی دچار دگرگونی شده است و مبارزه‌های آن هنوز شبیه به Odyssey هستند. راندن اسب در Valhalla، همه را به یاد کنترل اسب در Witcher ۳ می‌اندازد و حرکت سینمایی دوربین در آن، ما را یادآورد صحنه‌های Red Dead Redemption می‌کند. با این حال، در این تصاویر اشکالاتی وجود دارد که ثابت می‌کند این ویدئو، فیلم اولیه از گیم‌پلی Valhalla بوده است.

گیم‌پلی ۳۰ دقیقه‌ای از Assassin's Creed Valhalla لو رفت

پس از مبارزه با برخی گرگ‌ها و جمع کردن آنگلوساکسون‌ها که توسط ستمگران وایکینگ، خود خشونت ذاتی در سیستم نشان داده شده است، یک حمله آغاز می‌شود. این حمله، صحنه‌ای را نشان می‌دهد که یک قایق بزرگ به سمت دیوار قلعه حرکت می‌کند و تیر‌هایی از آتش روی سر آن‌ها ریخته می‌شود. در این گیم‌پلی دیده می‌شود که شخصیت اصلی این بازی قادر است سلاح دشمنان را از روی زمین بردارد و آن‌ها را به سمت دشمنان خود پرتاب کند. توانایی ویژه‌ای هم که دیده می‌شود، این است که می‌توان با تبر شخصیت داستان همزمان به چند نفر ضربه زد.

اوج این ویدئو جایی است که شخصیت اصلی وارد مبارزه با یکی از شخصیت‌های منفی وایکینگ با گرگش می‌شود که در انتها، انتخاب بین مرگ و زندگی باید توسط گیمر گرفته شود. قابلیتی که به این بازی اضافه شده، مخفی کردن وسایلی است که نمی‌خواهید از آن‌ها استفاده کنید. علاوه بر این، در طول مسیر می‌توانید به مهارت‌های خود اضافه و از بیشترین توانایی شخصیت خود استفاده کنید.

گفتنی است، Assassin's Creed Valhalla قرار است در تعطیلات امسال در بازار جهانی عرضه شود؛ یعنی زمانی که قرار است کنسول‌ها نسل بعدی عرضه شوند. گفته می‌شود، این عنوان شامل ۱۰۰ ساعت گیم‌پلی جذاب است که می‌تواند طرفداران خاص خود را به دست آورد. با این حال، باید تا زمان عرضه این بازی صبر کنیم تا از راز‌های آن باخبر شویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.