سرمربی تیم فوتبال مس کرمان:

امیدوارم در هفته‌های پایانی نظارت بر لیگ یک بیشتر شود

حسینی گفت: امیدوارم در هفته‌های پایانی نظارت بر لیگ یک بیشتر شود تا در پایان بازی‌ها حق به حقدار برسد.

سرمربی مس کرمان: امیدوارم در هفته های پایانی نظارت بر لیگ یک بیشتر شود/ بادران برای باقی ماندن در جمع مدعیان، با تمام قوا برابر ما حاضر شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال مس کرمان پس از پیروزی تیمش برابر بادران تهران گفت: بازی بسیار سختی بود زیرا این بازی آخرین شانس بادران برای باقی ماندن در جمع مدعیان بود. به همین دلیل بادران با تمام قوا برابر ما حاضر شد. از نوع بازی بادران شناخت خوبی داشتیم و بازیکنان ما به خوبی دفاع کردند و راه های نفوذ حریف را بستند.

حسینی در ادامه گفت: بازی کردن در چمن مصنوعی کار سختی است. باید از بازیکنانمان تشکر کنم که با وجود کمبودهایی که از نظر بازیکن داشتیم و برخی از آن ها به دلیل محرومیت و مصدومیت غایب بودند، انرژی زیادی صرف کردند. بازيکنانی که در ترکیب بودند، با تمام وجودشان بازی کردند و از موقعیت ها به خوبی بهره بردند. این برد شیرین را به بازیکنان، کادر مدیریتی و هوادارانمان که فعلا نمی توانند در ورزشگاه باشند تبریک می گویم.

سرمربی مس کرمان در واکنش به رقابت تنگاتنگ میان مدعیان گفت: با این اتفاق کار مسئولان برگزار کننده مسابقات سخت تر می شود و نظارت ها باید بیشتر شود تا حق به حقدار برسد و هر تیمی که بهتر و قوی تر است، بتواند از این مرحله سخت عبور کند. انتظارم این است که نظارت مسئولان بر هفته های پایانی بیشتر شود.

او در خصوص عملکرد داور در این دیدار و اعتراض تیم حریف به عملکرد او گفت: داور شجاعانه قضاوت کرد. هر کاری که فکر می کرد درست است را انجام داد و باید از او تشکر کنم. کاری به کادرفنی حریف و کاری که می خواستند انجام دهند ندارم. چیزی که من دیدم این بود که داوری سالم و بی غرض بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار