پیروزی آلومینیوم بر میهمان شیرازی

آلومینیوم اراک با ۲ گل قشقایی شیراز را شکست داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  درهفته بیست و هشتم، لیگ دسته اول فوتبال کشور نماینده استان مرکزی درورزشگاه امام خمینی (ره) میزبان نماینده استان فارس بود  وتیم فوتبال آلومینیوم اراک حریف خود قشقایی شیراز را با ۲ گل راهی استان فارس کرد.

در این بازی قشقایی شیراز نتوانست گلی وارد دروازه آلومینیوم اراک کند، اما تلاش‌های آلومینیوم به ثمر نشست و در نیمه اول ۲  بار دروازه حریف را باز کرد و با همین نتیجه بازی را ادامه داد تا حریف شیرازی را با گل‌های خورده راهی استان فارس کند.

هر دوگل این میدان را سعید خردمند در دقایق ۱۵ و ۲۱ برای آلومینیوم وارد دروازه قشقایی شیراز کرد و نیمه دوم هم با همین نتیجه ۲ بر صفر به نفع آلومینیوم سازان تا پایان بازی سپری شد.

لازم به ذکر است آلومینیوم سازان از دقیقه ۶۲ در پی اخراج محمد علی نژاد با یک بازیکن کمتر بازی را به پایان رساندند.

هرچند آلومینیوم در نتیجه  بازی موفق به کسب هر سه امتیاز حساس این دیدار شد و جایگاه خود را در رده دوم جدول محکم‌تر کرد، اما همچنان با مس رفسنجان، صدر نشین لیگ ۶ امتیاز اختلاف دارد.

مس رفسنجان هم در هفته بیست و هشتم لیگ میزبان مازنی‌ها بود و رایکا بابل را با نتیجه ۳ بر صفر بدرقه کرد و صدرنشینی اش در جدول را محکم‌تر کرد.

خوشه طلایی ساوه دیگر نماینده فوتبال استان مرکزی هم که در استان فارس میهمان شیرازی‌ها بود با نتیجه تساوی یک گل  با فجر سپاسی شیراز و کسب کمترین امتیاز  ، استان فارس را ترک کرد تا با ۴۹ امتیاز از آلومینیوم اراک عقب بیفتدو همچنان در درده سوم لیگ باقی بماند.

نمایندگان فوتبال استان مرکزی یکشنبه آینده ۲۲ تیرماه حریف پایتخت نشینان هستند و آلومینیوم اراک  در تهران میهمان هوادار و خوشه طلایی در ساوه میزبان بادران است.

انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.