۱۶۰ نیرو آتش بهار را خاموش کردند

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: ۱۶۰ نیروی امدادی و مردمی استان از ساعت هشت و نیم شب گذشته تا ساعت چهار بامداد امروز آتشی که به جان کوه بهار افتاده بود را خاموش کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: حدود ساعت هشت و نیم شب گذشته وقوع آتش سوزی در کوه بهار واقع در حوزه استحفاظی شهرستان‌های گرمه و جاجرم اطلاع داده شد که در همین راستا ۱۶۰ نیروی امدادی و مردمی از شهرستان‌های گرمه، جاجرم، بجنورد و مانه و سملقان به منطقه اعزام شدند و این نیرو‌ها تا ساعت چهار بامداد امروز صبح در حال مهار و خاموش کردن آتش بودند.

جواد نظری، با یادآوری این مطلب که بیشترین منطقه استحفاظی آتش گرفته در کوه بهار در شهرستان گرمه بوده است که این آتش به سوی حوزه استحفاظی شهرستان جاجرم نیز گسترش یافت، افزود: هنوز علت اصلی در بروز این اتفاق مشخص نشده و موضوع در دست بررسی است.


بیشتر بخوانید


مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: در برآورد اولیه به نظر می‌رسد که ۹۰ هکتار از این منطقه جنگلی که دارای پوشش گیاهی درختان ارس نیز بوده در آتش سوخته است.

منبع: عصر اترک

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.