مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در استان کرمانشاه در صورت تأمین پارچه حداقل ظرفیت تولید ۳۵۰ هزار عدد ماسک در روز وجود دارد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، شیرزادیان مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : متأسفانه در حال حاضر کارخانجات تولید ماسک مجبور هستند پارچه مربوطه را از بازار آزاد با ۱۰ برابر قیمت کارخانه پارچه دوزی تأمین کنند با این حال به وفور در بازار سیاه پارچه موجود است، اما با قیمت مناسب به دست تولید کننده نمی‌رسد.

او با بیان اینکه ۱۱۰ هزار ماسک برای توزیع در اختیار داروخانه‌های استان کرمانشاه قرار می‌گیرد، گفت : سه تولید کننده ماسک n ۹۵ در استان کرمانشاه داریم که ظرفیت تولید آن‌ها ۵۰ هزار عدد در روز است که با قیمت مناسب و بالاترین کیفیت در اختیار داروخانه‌ها قرار می‌گیرد.

مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: در گذشته قیمت ماسک n ۹۵ تا ۲۰ هزار تومان بود که این یکی از دلایل روگردانی مردم از خرید چنین ماسکی بود، اما با حمایت تولیدکنندگان قیمت ماسک n ۹۵ پنج لایه درب کارخانه پنج تا پنج هزار و ۵۰۰ تومان و در داروخانه ۶۵۰۰ تا ۷ هزار تومان مصوب شده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.