افتخار آفرینی جوانان ورزشکار مرهون زحمات پیشکسوتان است

استاندار کرمانشاه در دیدار با غلامرضا عجم پیشکسوت ارزنده رشته وزنه برداری استان گفت : برخود وظیفه می‌دانم از تلاش‌های خالصانه پیشکسوتان، مربیان و مدرسان برای پرورش، رشد و شکوفایی ورزشکاران تقدیر و تجلیل نمایم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، بازوند استاندار کرمانشاه به همراه مدیرکل حوزه استاندار،مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ،رییس هیات وزنه برداری استان کرمانشاه و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه در منزل غلامرضا عجم از پیشکسوتان ارزشمند وزنه برداری استان کرمانشاه حضور پیدا کرد .

بازوند با بیان اینکه پیشکسوتان سرمایه‌های ارزشمند استان هستند؛ گفت : توفیق حاصل شده ورزشکاران در عرصه‌های جهانی و المپیک مرهون زحمات پیشکسوتان است و این ثروت‌های بی بدیل استان زمینه ظهور و بروز قهرمانان جدید را فراهم می‌کنند.

او افزود: رشته وزنه برداری کرمانشاه با دارا بودن قهرمانانی، چون کیانوش رستمی و کورش باقری جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد و با توسعه زیرساخت‌ها احساس می‌شود دریچه‌ای تازه‌ای به روی رشته وزنه برداری باز شده و ما نیز از این رشته حمایت خواهیم کرد.

بازوند ضمن تشکر از تلاش‌های مدیرکل ورزش و جوانان و رییس هیات وزنه برداری گفت: شرایط لازم برای توسعه این رشته با همدلی و همراهی همه تلاشگران این عرصه فراهم می‌شود.

حضور استاندار کرمانشاه در منزل پیشکسوتان وزنه برداری

حضور استاندار کرمانشاه در منزل پیشکسوتان وزنه برداری

حضور استاندار کرمانشاه در منزل پیشکسوتان وزنه برداری

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار