از حرمسرای رجوی و رقص رهایی در برابر مسعود تا عقیم کردن زنان / حقایق تکان دهنده درباره ضد زن ‌ترین گروهک تروریستی + تصاویر

این گزارش تنها به گوشه‌ای ازفجایع منافقین نه در مورد دیگران بلکه در مورد زنان سر سپرده به آرمان‌های سازمان اشاره می‌کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  گروهک منافقین یا به گفته خانم الیزابت روبین فرقه‌ی رجوی نامی آشنا برای تمام  ایرانی‌ها است؛ سازمانی که در ابتدا در جهت حمایت از انقلاب اسلامی جوانان بسیاری را جذب کرد و در ادامه با چرخشی کامل از اهداف ترسیم شده برای خود در نهایت تبدیل به زندانی برای مردان افسرده و زنانی با صورت‌های آفتاب سوخته و ریش و سبیل دار شد.  سازمانی مخوف با زنان و مردانی که سال هاست به دور از خانواده و هرگونه ارتباط با دنیای بیرون و به مدد برنامه‌های شستشو ذهنی (غسل هفتگی) موسوم به “عملیات جاری” تنها مسعود و مریم را می‌شناسند. 


بیشتربخوانید


در طول تاریخ عده بسیاری بودند که بر علیه زنان و مردان کشور خود برخاسته و جنایت‌های فجیعی را مرتکب شده اند؛ مریم رجوی که خود را در میان اعضای مجاهدین “ملکه انقلاب ایدئولوژیک در کلیسای فرانسه ژاندارک ایران” و در میان هلهله لابی‌های منطقه اورسوراواز “ژنرال دوگل ایران” نامید؛ یکی از این افراد است که به همراه همسرش مسعود رجوی بنای سازمان را نهاد که روی هر سازمان تروریسمی رادر خیانت و بغض چندین ساله بر علیه مردم کشورش سفید کرد، زنی که در طول تاریخ زنی مانند او نبوده که به طور تخصصی تروریسم خوبی باشد و در غیاب همسرش بتوانند سازمان کهنه و پوسیده منافقین را تا به امروز رهبری کند.

سازمانی متشکل از بیش از هزار زن که سال‌ها در پادگان اشرف و امروز در لیبرتی یا در اورسوراواز بایگانی شده اند و از هر نوع آزادی اجتماعی به دور هستند و به جرات می‌توان گفت ۹۵ درصد از آن‌ها در طی ۲۵ سال گذشته به مدت ۲ ساعت در شهرها، پارک ها، اماکن عمومی و تفریحی عراق به تنهایی قدم نزده اند و۷۰ درصد از آنان مجرد بوده و تاکنون ازدواج نکرده اند.

مطالعه‌ی مصاحبه و خاطرات زنان جدا شده از این فرقه، گواه ظلمی است که نه تنها شامل حجاب و حتی پوشش اجباری یعنی یونیفرم‌ها و روسری‌های یک شکل و یک رنگ می‌شود؛ بلکه ازدواج و طلاق اجباری، کار اجباری، گزارش روزانه‌ی افکار و رؤیا‌ها به صورت اجباری، شرکت اجباری در نشست‌های شستشوی مغزی، بیرون آوردن رحم و نهایتاً رابطه‌ی جنسی اجباری با شخص مسعود رجوی … را نیز در بر می‌گیرد.

زنان این سازمان بلا شک در این سال‌ها ظلم‌ها و جنایات بسیاری در سر سپردگی به مسعود و مریم رجوی بر علیه مردم کشورشان انجام دادند و ما در واقع در این نوشتار در صدد تطهیر و مظلوم نشان دادن آن‌ها نیستیم؛ بلکه تنها با تکیه بر اظهارات اعضای جدا شده از سازمان به بررسی فجایع این سازمان در مورد زنانی می‌پردازیم که فریب شعار‌های حمایت از حقوق زنان را خورده و جذب سازمان شدند و با ورود به سازمان با زندانی مواجه شدند که امکان جدایی و فرار از آنجا وجود نداشت و مجبور به سر سپردگی، بایگانی وحل شدن برای همیشه در سازمان شدند.

تربیت زنان شکنجه گر و قاتل

در پروسه تاریخ انسان، مردان زیادی به تبهکاری و جنایت دست زده اند؛ اما در طول تاریخ کمتر زنانی بوده اند که هم پای جنایتکاران مرد پیش قراول شکنجه، جنایت وشقاوت باشند؛ اما مسعود رجوی سازنده نسلی از زنان شقی و شکنجه گراست که به گفته همسرش مریم صفی تا تهران از این زنان تربیت کرد که در بیرحمی و شقاوت همتا ندارند.

از حرمسرای رجوی و رقص رهایی در برابر مسعود تا  عقیم کردن زنان / حقایق تکان دهنده درباره مخوف ترین سازمان تروریستی + تصاویر

شکنجه گاه پادگان اشرف

زنانی با چهره‌های سرد، بی روح و خالی از لطافت زنانه که با گذراندن دوره‌های متعدد شکنجه گری به طرز وحشیانه‌ای به سرکوب و شکنجه اعضای ناراضی، منتقد و خواهان خروج در فرقه رجوی می‌پردازند. زنان بسیاری مانند مهری موسوی، مینو فتحعلی، معصومه غیبی پور، مرجان اکبری ودیگر زنانی که به خاطر مخالفت با سیاست‌ها و برخورد‌های مسعود رجوی به دست این شکنجه گران برای همیشه در در گورستان «مروارید» به فراموشی سپرده شدند.

از حرمسرای رجوی و رقص رهایی در برابر مسعود تا  عقیم کردن زنان / حقایق تکان دهنده درباره مخوف ترین سازمان تروریستی + تصاویر

 عوامل شکنجه گر گروهک منافقین (زهره اخیانی، معصومه ملک محمدی، مژگان پارسا، مهوش سپهری، فرزانه میرانشاهی)

حرمسرای رجوی و رقص رهایی زنان در برابر مسعود

در سازمان رجوی زنان و مردان از هم جدا نگهداری می‌شوند و مجاز به صحبت در حد اکتفا هستند. چنانچه به گفته خانم ابراهیمی یکی از اعضای شورای (کادر) رهبری سازمان مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت هر گاه مردی از اعضای سازمان مجاهدین خلق و ساکنان پایگاه اشرف در پایگاه به زنی نگاه می‌کرد؛ او را زندانی و شکنجه می‌کردند.

در واقع سازمان با این اعمال سعی در فریب اذهان و پایبند نشان دادن خود به قوانین اسلام و حفظ حریم میان نامحرم‌ها دارد. اما این اسلام دروغین که در آن زنان و مردان حق ازدواج و حتی فکر کردن به نامحرم را ندارند؛ فقط مختص زنان و مردانی است که سال‌های جوانی خود را در بی خبری و درخدمت به رجوی از دست دادند. اما اسلام رجوی چیز دیگری است؛ به گفته شاهدان رجوی در مراسمی به زنان گردنبندی طلا که در آن تصویر خودش حک شده بود اهدا کرد واین به منزله حلقه ازدواج و مراسم نامزدی تمام زنان با رجوی بود.

از حرمسرای رجوی و رقص رهایی در برابر مسعود تا  عقیم کردن زنان / حقایق تکان دهنده درباره مخوف ترین سازمان تروریستی + تصاویر

 زهرا سادات میرباقری، عضو سابق گروهک منافقین (گردنبند منقوش به تصویر مسعود رجوی که به عنوان حلقه نامزدی به زنان داده می‌شد.)

◄رقص رهایی: 

خانم بتول سلطانی عضو سابق شورای رهبری در این باره می‌گوید: «در زمستان سال ۱۹۹۸ در جلسه‌ای که مریم رجوی آن را برگزار کرد دعوت شدیم و به ما گفتند که باید استحمام کنید تا کاملا تمیز باشید و باید همه لباس‌ها و روسری‌های شما جدید و تمیز باشد چرا که این جلسه «حوض» شورای رهبری است و باید در آن حوض «رقص رهایی» اجرا کرد.

مسعود گفت: «این همان رقص رهایی است» سپس با صدای بلند به ما گفت: «شما برای من همچون زنان پیغمبرید یعنی ازدواج شما با فردی دیگر حرام است.» سپس آیه ۳۲ سوره احزاب قرآن کریم را قرائت کرد. مسعود می‌گفت: «لباس‌های شرک و جاهلیت را در آورید و این حوض شما است که بایستی در آن شیرجه بزنید این رقص رهائی شماست برقصید و دست‌های خود را باز کنید همانگونه که خیلی‌ها بر سر دار رقص رهائی کردند و شما اینجا یگانه شوید تا در تمام صحنه‌های رزم دیگر و کار و مسئولیت مثل کوه در برابر مردان استوار باشید و به مردان اشعه ندهید.» در این حین برخی بهم ریخته بودند و بعضی‌ها می‌رقصیدند، بعضی شوکه شده بودند خلاصه خیلی وضعیت شلوغ و به هم ریخته بود. بعد از آن شب اسامی تک تک ما را نوشتند تا براساس زمان بندی با مسعود هم بستر بشویم.

من همیشه فکر می‌کردم که رابطه رجوی با مریم یعنی همسر مهدی ابریشمچی، ایدئولوژیک است و مریم حتی روسری اش را نیز جلوی مسعود برنداشته است، اما واقعیت‌ها طور دیگری بر من نمودار شد؛ اینجا بود که برمن بسیار واضح شد. دلیل مرگ “مینو فتحعلی” و غایب شدن “فاطمه حاج خداوردی” و چند تا از زنان دیگر چیزی جز صندوقخانه سکس رجوی نبوده و نیست و اگر من هم مخالفت می‌کردم سرنوشتی مانند آن‌ها پیدا می‌کردم ویکی از زنان عضو شورای رهبری سازمان به شکل خصوصی و سری به من گفت که با چشمان خود دیده که مسعود رجوی به صورت دستجمعی در پایگاه اشرف با زنان عضو شورای رهبری و اعضای دفتر خود رابطه جنسی برقرار کرد.»

از حرمسرای رجوی و رقص رهایی در برابر مسعود تا  عقیم کردن زنان / حقایق تکان دهنده درباره مخوف ترین سازمان تروریستی + تصاویر

 بتول سلطانی، عضو سابق شورای رهبری

◄مسعود در حلقه زنان زیبارو: 

سادات میر باقری نیز گفت: «مسعود در ماه رمضان با زنان و دختران می‌نشست و به آن‌ها دستور می‌داد که دور او جمع شوند و او را در آغوش بگیرند. این مساله اگر توسط مردان سازمان رخ می‌داد گناهی نابخشودنی بود. اما خود رجوی در میان زنان و دختران می‌نشست و برای نشان دادن عشق خود به آنان بقیه چای خود را به آنان می‌داد تا آن را بنوشند و تبرک بگیرند.

در این جلسات و جشن‌های خاص مسعود رجوی از بین حضار، زنان و دختران جوان و زیبا رو را انتخاب می‌کرد و آن‌ها را با نام کوچک خود صدا می‌نمود و به آنان دستورمی داد تا در کنار او بنشینند. بعد از آن با لمس کردن بدنشان با آنان شوخی می‌کرد. برای مثال به یاد دارم که دختر زیبارویی به نام سارا حسنی در آنجا حضور داشت که رجوی او را فراخواند و گفت: «سارا برای من چای بیاور» سارا هم برای او چای آورد و بعد از آن رجوی شروع به شوخی کردن با او نمود و بعد از مدتی؛ از مخفی شدن سارا به مدت چند ماه غافلگیر شدیم و هنگامی که او را دیدیم وضعیت نامناسبی داشت و افسرده و از لحاظ روانی دچار مشکل شده بود. دقیقا نمی‌دانستیم که رجوی با او چه کار کرده بود؟!

از حرمسرای رجوی و رقص رهایی در برابر مسعود تا  عقیم کردن زنان / حقایق تکان دهنده درباره مخوف ترین سازمان تروریستی + تصاویر

 سارا حسنی، یکی از دختران جوانی که مورد تجاوز مسعود رجوی قرار گرفت

◄نشست چهار دیواری:

 خانم نسرین ابراهیمی از اعضای جدا شده از سازمان نیز بیان داشت: «بار‌ها در نشست‌های مریم رجوی که با ما داشتند به ما می‌گفتند؛ که فکر کردن به هر مرد دیگری جز رجوی یعنی خیانت به رجوی است. بحث حریم رهبری یکی از بند‌های مهم به اصطلاح انقلاب ایدئولوژیک در درون سازمان مجاهدین بود. حریم رهبری یعنی اینکه تنها مرد زندگی ما رجوی است و فکر کردن به غیر از او خیانت محسوب می‌شد و به خوبی به یاد دارم که مریم رجوی با ما نشستی داشتند به نام «چهار دیواری» گفتند که در ایران زنی که به خونه شوهرش می‌رفت با لباس سفید می‌رفت و با کفن سفید هم خارج می‌شد. از ما می‌خواست که با مسعود هم همین باشیم و می‌گفتند که تصور کنید که زنی در ایران با شوهرش در یک چهار دیواری است، ولی ذهن و قلبش به فکر شخصی خارج از آن چهاردیواری باشد و ببینید که این فکر چقدر زشت و آزار دهنده می‌باشد. پس اگر ذهن شما خارج از این چهاردیواری رفت بفهمید که چقدر زشت است.

از حرمسرای رجوی و رقص رهایی در برابر مسعود تا  عقیم کردن زنان / حقایق تکان دهنده درباره مخوف ترین سازمان تروریستی + تصاویر

 نسرین ابراهیمی، عضو سابق گروهک منافقین

بار‌ها گفته بود که شما خوشگل‌ترین را دارید پس دیگه چی می‌خواهید؟ یا می‌گفت که مسعود فقط مال من نیست و مال همه زنان داخل سازمان است. از ما می‌خواست که مثل خودش باشیم و جز به مسعود به هیچ کس دیگه‌ای فکر نکنیم. همه ما بعد از اینکه عضو می‌شدیم رجوی گردن ما گردنبندی می‌انداختند که این در حقیقت حلقه ازدواج هر نفر محسوب می‌شد با رجوی شوهر تمام زنان سازمان.»

ممنوعیت از نیاز‌های اولیه زنان

درمتن مصاحبه اغلب زنانی که توانستند از سازمان جدا شوند؛ این مطلب وجود دارد که قبل از ورود به سازمان و به دلیل تبلیغات گسترده در زمینه حمایت از حقوق زنان، سازمان برایشان کعبه آمال بود؛ اما به محض ورود با حقیقت تلخی رو به رو شدند و خود را در زندانی یافتند که راه نجاتی از آن نبود. زنان به گفته تمام رها شدگان از بند سازمان مجاهدین حق هیچ نوع انتخابی برای زندگی شخصی خود ندارند و از بسیاری از نیاز‌های اولیه خود محروم هستند.

زنانی که همیشه و همه جا باید حجاب داشته باشند

نسرین ابراهیمی عضو جدا شده سازمان می‌گوید: «وقتی که مرا به اشرف منتقل کردند؛ در یک پروسه ۳ ماهه به من گفتند که: حجاب در مجاهدین اجباری و تغییر مذهب هم وجود ندارد و باید مسلمان باشم و نماز و روزه اجباری است لباس و نوع پوشش فقط همانی است که مجاهدین آن را به عنوان فرم ارتش می‌شناسند و به جز این فرم حق پوشش دیگه‌ای وجود نداشت. من در ایران آزادی نداشتم، ولی حداقل می‌توانستم لباسی که خودم دلم می‌خواهد بپوشم و یا حق ازدواج و یا حق صحبت با خانواده ام را کسی از من نمی‌گرفت و یا کسی از من مثل برده‌ها کار نمی‌کشید.»

سادات میرباقری نیز یکی از جداشده‌های فرقه‌ی رجوی است که عضو لایه‌ی دوم شورای رهبر بوده به گفته ایشان: «در مناسبات این فرقه، حجاب فقط در روسری خلاصه می‌شود، زنان حق ندارند از انواع دیگر پوشش مثل شال یا کلاه و… استفاده کنند و جز روسری “سبز، قرمز، خاکی” بقیه ممنوع بود و حتی روسری‌های قرمز و خاکی نیز تنها در محل‌های خاص مجاز بود و اگر کسی می‌خواست خارج از مراسم‌های تبلیغی مجاهدین روسری قرمز یا خاکی بپوشد، توبیخ می‌شد. در این فرقه که با دستورالعمل‌های مریم رجوی کار‌ها امورات بویژه مسائل زنان دنبال می‌شود، در مورد لباس و پوشش هممحدودیت حاکم بوده وهست.

از حرمسرای رجوی و رقص رهایی در برابر مسعود تا  عقیم کردن زنان / حقایق تکان دهنده درباره مخوف ترین سازمان تروریستی + تصاویر

زنان حق انتخاب رنگ لباس و حتی حق انتخاب جنس پارچه لباس خود را ندارند!

من به مدت ۲۳ سال که در تشکیلات این فرقه مخرب بوده ام و فقط مجاز بودم از فرم پوشش سبزرنگ با جنس زبر و روسری سبزاستفاده کنم.

حجاب اجباری حتی در مکان‌های که فقط زنانحضور داشتند نیز حاکم بود. وقتی مسئولین فرقه در این رابطه با سوال و شگفتی زنان روبرو می‌شدند که: «چرا زنان در یک نشست کاملاً زنانه و یا در سالن غذاخوری خودشان که هیچ مردی در آن تردد نمی‌کند باید روسری سر کنند و حجاب اجباری داشته باشند؟ مسئولین فرقه با استناد به صحبت‌ها و فرامین مریم رجوی می‌گفتند:

روسری فرم رسمی سازمان مجاهدین و ارتش آزادی بخش است و زنان ملزم به پوشیدن روسری حتی در مکان‌هایی که مردان حضور ندارند هستند.»

◄حجاب اجباری و ممنوع بودن زنان از داشتن پوشش آزاد در میان زنان دیگر در حالی است که مریم رجوی در” طرح ده ماده ای” که برای آینده ایران ادعا می‌کرد، اعلام کرد که “زنان از حق انتخاب آزادانه پوشش برخوردار خواهند بود. ”

زنان حق آرایش، پیرایش و نگاه کردن در آئینه را ندارند

به گفته خانم سنجابی یکی از اعضای جدا شده از سازمان: «زنان در اشرف اجازه نداشتند حتی کفشی که بیش از دوسانت پاشنه داشته باشد بپوشند. زنان اجازه نداشتند از جوراب‌های رنگی غیر از مشکی و رنگ‌های تیره استفاده کنند. برای زنان استفاده از لوازم آرایشی و حتی کرم ضد آفتاب ممنوع بود. عینک‌های آفتابی و هر نوع امکانات دیگر غیرنظامی ممنوع بود. برای زنان هر لباسی جز لباس‌های فرم نظامی ممنوع بود؛ درحالیکه مریم رجوی در هر کجا با انواع و اقسام آرایش و لباس‌های گران قیمت و میلیونی و روسری‌های مارک‌های هرمس و دولچی کابانا و بربری وشانل (۵) ظاهر می‌شد و همین طور مژگان پارسایی و زنان مدار یک شورای رهبری که با آرایش و لباس‌های رنگین برای ملاقات با نظامیان آمریکایی می‌رفتند.»

از حرمسرای رجوی و رقص رهایی در برابر مسعود تا  عقیم کردن زنان / حقایق تکان دهنده درباره مخوف ترین سازمان تروریستی + تصاویر

مریم سنجابی، عضو سابق شورای رهبری

به گفته خانم ابراهیمی: «تمامی زنان به طور خاص زنان جوان باید جلوی آفتاب کار‌های سخت و طاقت فرسا انجام می‌دادند و مریم رجوی بار‌ها گفته بود که صورت زنان را وقتی دوست دارد که آفتاب سوخته باشند. به این وسیله صورت زنان به شدت آفتاب سوخته و پر از لکه‌های آفتاب می‌شد و بر اثر کار زیاد و فشار صورت‌ها شکسته می‌شد. در حقیقت می‌خواستند که صورت‌ها کاملا زشت بشود که هر کسی با خودش فکر کند که من که سنم که کم نیست و قیافه ام هم سوخته و زشت شده؛ پس دیگه همان بهتر که در این خراب شده یعنی اشرف بمانم تا بپوسم؛ چون جامعه مرا نخواهد پذیرفت.

در بین زنان، دست‌های پر از پینه و زخم و صورت‌هایی سوخته و داغون ارزش بود و اگر کسی غیر از این بود گفته می‌شد که تن به کار نمی‌دهد و خیلی اوقات در نشست‌های تحقیر کردن آدم ها، این افراد باید جواب این سوال را می‌دادند که چرا صورتشان سوخته نیست و دست هایشان پینه بسته نیست. یکی دیگه از بلا‌هایی که سر زن‌ها می‌آوردند این بود که برای کم کردن غریزه جنسی در غذا‌ها کافور می‌ریختند و این باعث شده بود که صورت زن‌ها با مرد‌ها فرقی نمی‌کرد و زن‌ها ریش در می‌آوردند، خیلی واضح است که صورت یک زن که ریش داشته باشه چه وضعیتی است و چقدر دردناک و عذاب آور است.»

همچنین خانم سنجابی نیز در این باره بیان داشت: «هر از گاهی مریم رجوی  برای زنان پیام می‌فرستاد که دست‌ها و صورت‌های آفتاب سوختۀ شما را دوست دارم؛ درحالیکه خودش هیچگاه رنگ آفتاب و گرما را به چشم نمی‌بیند. این اواخر مریم رجوی  پیام داد که «صورت‌های خونین شما قشنگ است» در حالی که خودش حتی یک هفته بازداشت در زندان پاریس (که مسعود رجوی می‌گفت مانند هتل می‌ماند) را نتوانست تحمل کند و ده‌ها نفر را (در اعتراض به حکم زندان) برای خودسوزی در خیابان‌های اروپا فرستاد و به نابودی کشانید. سران فرقه رجوی به غذای زنان هورمون‌هایی می‌افزایند که باعث رشد مو‌های زائد درصورت واندام می‌گردد وبه همین دلیل است که اکثر زنان عضو این فرقه دارای “ریش وسبیل” می‌باشند.»

عملیات “قله آرمانی” و عقیم کردن زنان

این سازمان در عملیاتی به نام”قله آرمانی” اقدام به خارج کردن رحم حداقل ۱۵۰ نفر از زنان سازمان توسط پزشکی به نام نفیسه بادام چی کرد. این عملیات مرحله‌ای است که هر کدام از زنان عضو سازمان برای برقراری پیوند با مریم و مسعود رجوی ناچار به انجام آن هستند

نفیسه بادامچی، پزشک گروهک منافقین که اقدام به خارج کردن رحم زنان می‌کرد

نسرین ابراهیمی معروف به بتول که خود یکی از اعضای شورای (کادر) رهبری سازمان مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت بود از انجام این عمل سرباز زد و در نهایت از سازمان اخراج گردید. خانم ابراهیمی در اظهارات خود بیان داشت: زنانی که کوچیک‌ترین مشکلی داشتند و مشکل آن‌ها می‌شد به راحتی از طرق دیگر حل شود؛ ولی سازمان آن‌ها را وادار می‌کرد که رحمشان خارج شود و اگر کسی هم مقاومتی می‌کرد گفته می‌شد که مگر برای خودت آینده و زندگی متصور هستی؟ مگر همه ما طلاق مادام العمر نگرفته ایم؟ پس اگر ریگی در کفشت نیست چرا مقاومت می‌کنی؟

زهرا السادات میرباقری نیز لیست نام ۹۵ زنی که سازمان به بهانه‌های مختلف مانند کم خونی، سر درد و کمر درد سازمان اقدام به خارج کردن رحم و عقیم کردن آن‌ها کرد منتشر ساخت.

حال با چنین شرایط ضد انسانی که در بین زنان سازمان مجاهدین حاکم است؛ آن‌ها در اروپا از مساوات و آزادی زنان حرف می‌زنند. گروه‌ها و تشکل‌های بسیار زیادی بنام زنان ایجاد کرده و در گروه‌های حقوق بشری فعالیت می‌کنند. بنام زنان و دفاع از آزادی زنان ایران، کنفرانس و سمپوزیوم برگزار می‌کنند. اما دریغ از آنکه خود ذره‌ای به آن اعتقاد و التزام عملی داشته باشند و امروز گزارشات زنان و مردانی که موفق به فرار از این سازمان شدند خود گواه بر این ادعای پوچ و بی اساس این سازمان تروریسمی دارد.

منبع: با حجاب

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایوب
۱۴:۱۰ ۱۳ دی ۱۴۰۲
او آقایی که گفت از ماست که بر ماست و خودمون خائنیم نه دادش تفکر کن و حرف را درست بزن اینا از اول لقمه خونی و حرام خورده اند مسعود و مریم را میگم دروغ تو روانشان هست کینه و خیانت و روان پستی یعنی عقده پست دارند و چقدر بده به خانمها ای دستورات خیلی زشت و بد را می دادند فکرش بکن چقدر سخته در اصل شیر پاک نخورده اند این خیلی حرفه اگه به گوششون برسه خوبه خیلی مزدورندانشااله التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
ایوب
۱۴:۰۷ ۱۳ دی ۱۴۰۲
او اقایی که گفت از ماست که بر ماست و خودمون خاعنیم نه دادش تفکر کن و حرف را بزن اینا از اول لقمه خونی و حرام خورده اند مسعود و مریم را میگم دروغ تو روانشان هست کینه و خیانت و روان پستی یعنی عقده پست دارند و چقدر بده به خانمها ای دستورات خیلی زشت و بد را می دادند فکرش بکن چقدر سخته در اصل شیر پاک نخوده اند این خیلی حرف هممیه اگه به گوششون برسه انشااله التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۵:۱۱ ۰۵ مرداد ۱۴۰۲
وقتی ایم مسعود رجوی رو میشنوم ناخداگاه یاد ابن ملجم مرادی میوفتم خدا به حق حضرت زهرا جفتشونو لعنت کنه
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۵:۱۱ ۰۵ مرداد ۱۴۰۲
وقتی ایم مسعود رجوی رو میشنوم ناخداگاه یاد ابن ملجم مرادی میوفتم خدا به حق حضرت زهرا جفتشونو لعنت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۲ ۰۳ تير ۱۴۰۲
آشغالهای بی دین، پست تر از اینا مگه هست آدم از مرور کارهاشون تمام بدنش میلرزه. به بدترین شکل مکافات بشن انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۱۲ آبان ۱۴۰۱
شدیدا از این اشغالها بیزارم مرگ عذاب اور نصیب مسعود و مریم رجوی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۲۶ مهر ۱۴۰۱
چقدر این مریم ومسعود رجوی کثیف وبی رحم بودن انشالله هم این دنیا وهم اون دنیا خدا باصورت میندازتشون تو هیزم داغ به بدترین شکل ممکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۱۷ مهر ۱۴۰۱
وااای چقدر بد خیلی بیرحمن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۰۸ مهر ۱۴۰۱
چه روانی های مشمئز کننده ای بودن. حالم بهم خورد
Iran (Islamic Republic of)
انقلابیم
۱۱:۲۲ ۲۶ شهريور ۱۴۰۱
اللهم العنهم جمیعا
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۰۶ ۱۷ شهريور ۱۴۰۱
مریم ومسعود خس وخاشاک هستن یعنی بوده اند چون دیگه عملا نیستن که هر موقع زمانی الت دست دشمنان ما بوده اند ودست گدایی پیش آنها دراز کرده اند.بقول خودشون برای مقا بله با ما.اگه پشه ای بر پشت فیلی سوار سود چه زحمتی برای فیل دراد وجودشون برا ما همینجوریه.
Iran (Islamic Republic of)
کاویانی
۲۱:۳۹ ۲۷ مرداد ۱۴۰۱
لعنت به این دو ناخلف که زنان و مردان را گواچل زدن به کشان دادن و آزادی واقعی را از آنها گرفتن خداوند نابودشچن کنه خیلی زجر کشیدن حتی اسیران هم بهتر بودن واقعا مثل زندانی بودن ای کاش زودتر سازمان ملل به داد آنها می‌رسید و آنها به آغوش خانواده می اومدن خیلی خیلی تحت فشار بودن پناه بزخذا چه شیا طینی در ایران بودن که باعث این جور گروهک شدن و از زنان و مردان استفاده کردن که بگم ما میتونیم رهبر بشیم اونا کافر و بی دین بودن لعنت خدا به مریم و مسعود رجوی حیوان صفت .......این همه دختر و زن و مرد که اعدام شدن همه مظلوم بودن چون راه حل بود که بخوان به زندگی بیان ........خدا یا گناه شوندگردن کسانی که زندگی شون گرفتن لعنت به جنگ. لعنت به کسانی که باعث. زجر آدمها میشن ......
Iran (Islamic Republic of)
امیرعلی
۲۲:۰۹ ۰۸ دی ۱۴۰۰
آدم نباید از انسان های از خود راضی و نارسیسمی مثل مریم و مسعود رجوی و ابدالرحمان ریگی و رضا و محمدرضا پست بیشتر توقع داشته باشد لعنت بر ظالم لعنت بر جدال های بی‌رحم.
Iran (Islamic Republic of)
Maryam
۱۷:۴۶ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
از ماست که برماست ما خودمون خائنیم به همدیگه خیانت میکنیم اونوقت کم میاریم میگیم امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۲۰ آذر ۱۳۹۹
مجاهدین خلق...منافقین...تفاله های تاریخ کشور ما هستن وبوی کند.وچهره زشت انان هرگز از خاطرمان نمیرود امید انروز که رجوی وسگ های دورش درایران محاکمه وبدیت همین مردم تکه تکه شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۰۴ آبان ۱۳۹۹
خداکنه مردم بیان بخونن تا مکر دشمنو بهتر متوجه بشن، خیلی حد کثیف بودن ورزل بودنشون از تصورم خارجه، خیلی کفتار هاری بودنند، خدا حواست به مردم کشورم ومن باشه، خواهش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۲۹ تير ۱۳۹۹
منافقین ازکفارزشترند
Iran (Islamic Republic of)
arsalannami99
۱۲:۵۹ ۲۹ تير ۱۳۹۹
ترور و جاسوسی و حمله های بیرحمانه ب جوانان وطن و غرق خون کردنشونتو جنگ با رژیم بعث صدام ... کاری جز دشمنه ؟ حیف کلمه ی مجاهد ... کدوم حیوون و صفت ش رو بگم که لایق این افراد باشه .. حیف سگ ... فقط میتونم بگم شغال که حتی خون و گوشت خانواده ی خودشون رو هم میخورن ... خدا داد خانواده و مادرهای این جوانان رو از شما و خانواده هاتون بگیره انشالله
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۰:۴۷ ۲۹ تير ۱۳۹۹
ننگ برگروه مجاهدین نفرت انگیز که مغز مردم ایران رو شستشو مغزی میدن تا با این کار به جمهوری اسلامی ایران عزیز لطمه بزنن
Iran (Islamic Republic of)
داریوش
۱۳:۲۰ ۲۱ تير ۱۳۹۹
وقتی در جبهه باطل بر علیه کشورت بجنگی و جوانان غیور رزمنده را به شهادت برسانی و شکنجه و تخلیه تلفنی و جاسوسی و ترور و... برای آمریکا و فرانسه و صدام و دیگران انجام بدی ، عاقبتی بهتر از این نخواهی داشت
بماند که هنوز هم عده ای منافق پیر و پوشکی در آلبانی مشغول ترور فکری هموطنان هستند
باید عاقبت اینها مایه عبرت تاریخ ایران زمین باشد، البته داستان خیلی مفصل تر از این حرفهاست
بماند که مثنوی هفتادمن کاغذ است
Netherlands
نیما
۰۸:۴۱ ۲۱ تير ۱۳۹۹
از کلمه منافق متنفرم
چه برسه به آدم هاش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۲۰ تير ۱۳۹۹
قبلا یه سری توضیحات درباره ی کارها و اعمال رجوی و این گروه رو خوندم،خیلی بدتر از این متن بود و شنیع تر؛به نظرم اینجا خیلی مطالب توی لفافه گفته شد و گرنه عمق فاجعه این گروه به مراتب بیشتر از این حرفا هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۲۰ تير ۱۳۹۹
از یه مشت مارکسیست کثیف چه انتظاری دارید؟ توی شوروی سابق هم تجاوز سران بلشویک به زنان بیچاره روس و اوکراینی حتی زنهای دارای شوهر قانونی بود. لعنت خدا بر مارکس ملعون با طاعونی که به جان بشریت انداخت
Iran (Islamic Republic of)
تو احمقانه بودن راه و روش اینا که شکی نیست، ولی اینا مارکسیست نیستن اطلاعات رو یه کم بیشتر کن بعد کامنت بذار.
۱۳:۲۷ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
تو احمقانه بودن راه و روش اینا که شکی نیست، ولی اینا مارکسیست نیستن اطلاعات رو یه کم بیشتر کن بعد کامنت بذار.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۲۰ تير ۱۳۹۹
یاد شهید سپهبد صیاد شیرازی
خدا لعنت کنه مریم و مسعود رجوی رو
عاشق صیاد شیرازی بودیم ما جوانهای انقلاب
فک کردن با ضربه هایی که به ملت زدن، ملت اون ها رو می خواد! ههه؛ هیچ وقت ما این گروه تروریستی رو قبول نداریم و قبول نخواهیم کرد و برای مرگ و نابودی شان می جنگیم
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۲۰ تير ۱۳۹۹
ننگ بر مریم رجوی و منافقین
Iran (Islamic Republic of)
بوسف
۱۱:۰۹ ۲۰ تير ۱۳۹۹
همیشه برایم سوال هست. که چگونه این انسانها این همه رنج و خفت را تحمل کردند ولی باهم متحد نشدند که این رجوی ملعون شیطان را سربه نیس نکردند و خود را نجات ندادند. آیا مگر بالاتر از مردن هم داریم. اگر هزاربار بمردند بهتراز این شیوه زندگی کردن بود. و آنانی که بخاطر رجوی ها خودسوزی کردند دیگر چقدر بدبخت و حقیر بودند که دنیا و آخرتان راباختند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۲۰ تير ۱۳۹۹
همینا باعث شهید شدن خیلی از جوانهای ما در جنگ تحمیلی شدند. همشون خائن اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۲۰ تير ۱۳۹۹
ننگ بر خود فروش .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۲۰ تير ۱۳۹۹
وای حالم بهم خورد....
چه جهنمی برا خودشون تو این دنیا درست کردند

لعنت به مسعود و مریم رجوی
Iran (Islamic Republic of)
عصمت
۰۹:۱۵ ۲۰ تير ۱۳۹۹
خداوند مسعود جوی ومریم رجوی رونابود کنه تااین فریب خورده های نادان هم نجات پیداکنند مرگ بر منافقین سنگ دل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۲۰ تير ۱۳۹۹
اینا دیگه چقدر بدبخت اندآخه آدم اینقدر احمق
Iran (Islamic Republic of)
ظالم مظلوم نما
۰۸:۵۸ ۲۰ تير ۱۳۹۹
خدا کند افرادی چنان اافرادی رحم نداشته باشند و تکثیر نشوند.. دوست عزیز باور نداری خودت برو در خارج جدا شده ها را ببین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۲۰ تير ۱۳۹۹
خدا لعنت کنه رجبی فاسد ملعون را و آخرش رفت بجهنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۹ ۲۰ تير ۱۳۹۹
مرگ بر منافقین
Iran (Islamic Republic of)
داودعلمدار
۰۶:۲۱ ۲۰ تير ۱۳۹۹
کاش می شد .یک نقطه زن غیبی حالا دیگه مرفت برا اردوگاهشان.یا مسعود را مانند ریگی وزم.آوردش تو کشورو ابن ریشه فساد هم خشک می شد
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۵:۲۷ ۲۰ تير ۱۳۹۹
کثیف ترین وخائن ترازرجوی ومریم فکرنکنم توتاریخ ایران بوده باشد.رفتن به دامن صدام ودرکناراوبرای نابودی این اب وخاک بعدازآن همه ترورباید تاتوی عراق بودند نابودشون میکردند
Germany
ناشناس
۰۱:۲۰ ۲۰ تير ۱۳۹۹
لعنت الله علیهم
Belgium
ناشناس
۰۰:۵۶ ۲۰ تير ۱۳۹۹
لعنت بر روح کثیف ونجس رجوی خائن
وتمام منافقین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۲۰ تير ۱۳۹۹
خداوند شر این منافقین را از سر مردم ایران به در کند ، آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۲۰ تير ۱۳۹۹
این مریم رجوی خبیث و منافق رو بگیرن بیارن با مشت لگد اونقدر بزننش تا دیگه جونی ازش نَمونه کثیف چطوری میخای توی گور بخوابی و این همه آدم کشتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۲۰ تير ۱۳۹۹
باسلام عبارت منافقین بهترین کلمه ای است که روی اینها گذاشته شده است
Iran (Islamic Republic of)
اا
۲۳:۵۸ ۱۹ تير ۱۳۹۹
اینا یه مشت خبیث و کثیفن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۱۹ تير ۱۳۹۹
تنگه هرمز راببندید تاهمه منافقین و مفسدین فراری راتحویل دهند
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۳:۱۸ ۱۹ تير ۱۳۹۹
انسان نباید گول بخوره اینها گول خوردن ؟ اینها خیانت کاران وطن فروش بودن و هستند. رفتن عراق دست بوسی صدام بی شرف رو کردن مانند روباه دست آموز صدام که تکه استخوانی براشون پرت میکرد. سربازان مارا به اسارت میگرفتن و از صدا پول و اسلحه بگیرن. توی زندگیم همچنین گروه تروریستی بی شرم و خیانتکاری ندیده بودم. کثیفترین و جنایت بی رحم ترین مثلا انسانها بودن. از اطو کشی پشت جوانان تا برق وصل کردن و شوک دادن با برق و ریختن آب جوش. واقعا دست داعش رو از پشت بسته بودن. لعنت خداوند بهشون وای به حالشون وای به زندگیشون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۱۹ تير ۱۳۹۹
خلایق هرچه لایق , این سرنوشت ذلت بازی است که خودشان انتخاب کرده اند این منافقین اگر بدانند جایگاه شان در آن دنیا کجاست و چه وضعیتی دارند ، این وضعیت خفت بار را بهشت می دانستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۱۹ تير ۱۳۹۹
هر کس وهر فرقه ای در هر کشوری به نظرم سر سنگین وبی طرف بودن برای ما آدم های عادی بهترین راه است این شخص رجوی مثل عمر و عاص یه مشت ساده لوح و زود باور را دور خودش جمع کرد و همه و خودش هم گور به گور کرد والله خدا روح امام خمینی یو شاد کنه که اسم منافق را رو اینها گذاشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۱۹ تير ۱۳۹۹
یه مشت خل و چل دور هم جمع شدن خخخخخ
Canada
ناشناس
۲۲:۵۷ ۱۹ تير ۱۳۹۹
اگر میخواهید به دورع بودن ازادی و حقوق بشر
پی ببرید
وقتی این دجالها و شیطان صفت ها را بعنوان
مخالف جا میزنند و در جلسات شون
هم شرکت میکنند
و میخواهند این دجالها
برای ما ازادی و حقوق بشر بیاورند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۱۹ تير ۱۳۹۹
واقعا قرآن درست فرموده منافقان بدتر از کفارند .....لعنت به رجبی ملعون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۱۹ تير ۱۳۹۹
سپاه یه دوتا موشک بندازه اونجا هم اونا راحت بشن هم ملت ایران یه نفسی بکشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۱۹ تير ۱۳۹۹
اللهم عجل اولئک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۱۹ تير ۱۳۹۹
این همان آزادی وحقوق بشری است که مدعیان دروغین آزادی وحقوق بشر هرروز با همین شعار گوش مردم را کر کرده اند و کسانی که آزادی غربی یا با حمایت غرب را می خواهند به یقین هیچ وقت به آزادی نمی رسند وبه یقین مخالفت با جمهوری اسلامی مخالفت با اسلام وعزت وازادی واستقلال این کشور است
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۲:۳۲ ۱۹ تير ۱۳۹۹
تار و پودشون در هم کوبیده شد مرگ بر منافقین کفار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۱۹ تير ۱۳۹۹
مرگ بر منافقین ، علی الخصوص رجوی دیوانه و روانی و همسرش مریم رجوی عفریته ی قرن
Iran (Islamic Republic of)
سرور
۲۲:۲۴ ۱۹ تير ۱۳۹۹
ایرلن باید دولت البانی تحت فشار بذاره تا اراذل تحدیل بدن برای محاکمه
Iran (Islamic Republic of)
هاشمی
۲۲:۲۴ ۱۹ تير ۱۳۹۹
خدا همه شون رو لعنت کنه و عذاب و خسران دنیا و آخرت نصیبشان باد . خیانت و جنایتهایی که این فرقه بر مردم و ملت مظلوم ایران کردند در تاریخ یک کشور بی سابقه است
Canada
ناشناس
۲۲:۲۱ ۱۹ تير ۱۳۹۹
الان این زنان و مردان گول خورده و زندگی باخته
ارزوی مرگ میکنند
درست بیاد زندانهای مخوف هیتلر که در فیلم است ...میاندازد
راه فراری هم اگر باشد .به کجا بروند .یک مشت پیر و پارتال .فسیل .زیر خاکی که منتظر مرگ فقط بسر میبرند
واقعا هر دو دینا را باختند
چی نسیب شون شده
ترور هم وطن ها .....چه بازدهی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۱۹ تير ۱۳۹۹
وقتي كسي اينهمه مراجع خوب رو ول ميكنه ميره رجوي رو ميكنه مرجع تقليد خودش انتظار همين چيزا رو هم بايد داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۱۹ تير ۱۳۹۹
خانم ها نادان بودن این اقا از آنها استفاده ابزاری کرده شعور داشتن وارد این گروه نمی شدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۱۹ تير ۱۳۹۹
خسرالدنیا والاخره
Iran (Islamic Republic of)
طاهاشفیعی
۲۱:۵۸ ۱۹ تير ۱۳۹۹
منافقین،حیوانات درنده ای هستند که تمام زندگیشون صرف حقیربودن و وسیله بودن و مورد تجاوز قرارگرفتن وضایع شدن توسط دستگاهی شده که لیدر اون وحامی اون نامشروعان عالم همانندرژیم جعلی صهیونیستیه...
# مرگ بر منافق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۱۹ تير ۱۳۹۹
اگر جوانان امروز می‌دانستند انقلاب با وجود چه دشمنانی به 42 سالگی رسیده و چه فداکاری‌های برای آن شده است موقع رای دادن به غرب پرستان وطن فروش رای نمیدهند
Iran (Islamic Republic of)
مونا
۲۱:۴۱ ۱۹ تير ۱۳۹۹
همشون از بقایای شیطان رجیم و ابولهب هستند،
منافقین، طالبان، داعش و ... ،
خدایا دست ما را محکم تر بگیر،
Iran (Islamic Republic of)
خ
۲۱:۳۴ ۱۹ تير ۱۳۹۹
خاک تو سرش کنندبااون زن کروکودیل صفتش کسی که در بحبوحه جنگ به مملکتی خیانت کردو به صدام پناهنده شددرباره اش باید چه گفت اینه یک مشت فریب خورده بی غیرت و گمراه بودند چیزی درحدخوارج دارای یک اسلام التقاطی باتفاسیرغلط اینهاعروسک شیطان بوده وهستند
Iran (Islamic Republic of)
علی خدایی
۲۱:۱۴ ۱۹ تير ۱۳۹۹
لعنت بر فرقه های منافقین لعنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۱۹ تير ۱۳۹۹
یه دیوونه خونه بزرگ. قبلا اسلحه میگرفتن دستشون زن و بچه مردم رو تو کوچه خیابون میکشتن، الان نشستن پای اینترنت حمله میکنن به اساس خانواده توی ایران.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۱۹ تير ۱۳۹۹
باید روشی پیدا کرد که اینها هم اعدام بشن
Iran (Islamic Republic of)
ایـرانـی وطـن پـرست
۲۰:۳۸ ۱۹ تير ۱۳۹۹
آن وقـت یـک عـده خـائـن داخـلـی مـی خـواهـنـد ایـن بـیـمـاران روانـی و جـنـایـتـکـار را تـطـهـیـر کـنـنـد و جـای جـلـاد و شـهـیـد را عـوض کـنـنـد. ایـن هـا از مـنـافـقـیـن کـثـیـف هـم بـدتـرنـد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۱۹ تير ۱۳۹۹
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۱۹ تير ۱۳۹۹
این پیام چرا فونتش فرق داره؟
Canada
ناشناس
۲۰:۳۴ ۱۹ تير ۱۳۹۹
خدا نکند .کسی گرفتار این فرقه تروریستی شود
فقط با مرگ نجات مییابد
این جور اشخاص مثل این عفریته و شوهرش
ارزوی سلطانی در سر میپروارند
یک مشت ادم ساده لوح و جاهل را دور خود جمع کردند
خطرناک ترین فرقه ایند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۱۹ تير ۱۳۹۹
واقعا همینطوره
Canada
ناشناس
۲۰:۰۲ ۱۹ تير ۱۳۹۹
متاسفانه از این گونه به ظاهر انسان
ولی در باطن شیطان وجود دارد و با روش های روان شناسی و کنترل معز
حتی تحصیلکرده ها را هم جذب میکنند .
بهشون cult میگویند
خیلی خطرناک برای خود و جامعه ایند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۱۹ تير ۱۳۹۹
رجوی یک روانی به تمام معنا بود . کفتار کثیفی که خیلی از پسران و دختران این سرزمین رو به نابودی کشاند . هستند خانواده های که حسرت وارزوی دیدن فرزندشان بر دل ماند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۱۹ تير ۱۳۹۹
خدایا همه ی ماروهدایت کنه
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد
۱۹:۲۵ ۱۹ تير ۱۳۹۹
مرگ بر منافق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۱۹ تير ۱۳۹۹
لعنت بهش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۱۹ تير ۱۳۹۹
من باور نمی کنم
Iran (Islamic Republic of)
لارستان کهن
۱۹:۱۳ ۱۹ تير ۱۳۹۹
شما ها هیچ وقت با واقعیت کنار نمی آیید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۱۹ تير ۱۳۹۹
چون خودت رو بخواب زدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۱۹ تير ۱۳۹۹
اینو همه اونایی که از اونجا فرار کردن گفتن. چیو باور نمیکنی؟ مسعود رجوی گور به گور شده نجس هر کاری میکرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۱۹ تير ۱۳۹۹
باور کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۱۹ تير ۱۳۹۹
انشالله خوب میشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۱۹ تير ۱۳۹۹
برو تحقیق کن. باور می کنی. کلی از آدمایی که جدا شدن درموردش صحبت کردن. البته نیازی هم نیست خیلی سختی بکشی برو عکسایی که ازشون هست رو ببین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۱۹ تير ۱۳۹۹
باور کردنی نیست ولی واقعیت داره، واقعا جای تاسف داره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۱۹ تير ۱۳۹۹
باور نکن، مهم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۱۹ تير ۱۳۹۹
باور شما مهم نیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۱۹ تير ۱۳۹۹
شما باور کنی یا نکنی تو اصل قضیه هیچ فرقی نداره!!!
درضمن اینا صحبتهای اعضای این فرقه هست که شانس آوردن و بدون مردن از این فرقه جدا شدن !!!
Iran (Islamic Republic of)
مونا
۲۱:۴۲ ۱۹ تير ۱۳۹۹
آیا داعش را هم که در زمان توست و میبینی، باور نمیکنی؟!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۲۰ تير ۱۳۹۹
اینقدر انسان های پاک بدست این حیوان های انسان نما کشته شدند خون آنها دامن شون و گرفته و به این روز نکبت بار افتاده اند و این دنیا شون و آخرتشون هم که در درک جای دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۳ ۲۰ تير ۱۳۹۹
من که خوشحالم که حداقل با خارج کردن رحم وعدم ازدواج .کمکم نسلی ازاین ها باقی نمی ماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۲۰ تير ۱۳۹۹
داداش سرت رو زیر برف کردی و نمی خوای ببینی . کبک نباش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۲۰ تير ۱۳۹۹
میخوای باور کنی میخای نکن حقیقت همینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۱۹ تير ۱۳۹۹
واقعا حیف شدن تو این سازمان مسخره با یک رییس روان پریش
خیلیاشون نخبه های کشور تو دانشگاه شریف بودن که اگه مونده بودن حالا قطعا برای خودشون کسی شده بودن ضمن اینکه میتونستن چقد برا کشور مفید باشن اما رفتنو عمرشونو بر باد دادن!
تو مسخره بودن این سازمان همین بس که تمام افراد از تشکیل خانواده محروم بودن اما رجوی برا خودش حرمسرا درست کرده بود!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۱۹ تير ۱۳۹۹
دقیقا همینطوره ..بیچاره ها با پای خود وارد جهنم را شدند و ...بدتر از همه مجبور شدن مقابل ملت و میهنشان بجنگند!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۱۹ تير ۱۳۹۹
عاقبت خیانت به کشور همینه این تازه عذاب دنیاش هست
Iran (Islamic Republic of)
مرصاد
۱۲:۴۰ ۱۹ تير ۱۳۹۹
منافقین ؛ از کفار بدترند !!
Iran (Islamic Republic of)
رها
۲۳:۱۹ ۲۰ تير ۱۳۹۹
منم موافقم مسعود رجوی و مریم رجوی دوتا آدم پست وکثیفن
Iran (Islamic Republic of)
رها
۲۳:۱۹ ۲۰ تير ۱۳۹۹
منم موافقم