جان فشانی های جانباختگان آتش سوزی بوزین و مرخیل در تاریخ اورامانات حک می شود

رئیس سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور گفت: یادمان جانباختگان حادثه آتش سوزی پاوه در این شهرستان نصب می شود تا ایثارگری های این عزیزان برای نسل آینده باز گو شود.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، رئیس سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور در آخرین ساعات حضور خود در استان کرمانشاه گفت: ما رشادت‌های این عزیزان را فراموش‌نمیکنیم و تلاش خواهیم کرد که این از‌خود گذشتگی‌ها در تاریخ اورامانات حک شود.

منصور گفت: ما در کنار شماییم و تمامی تلاش خود را خواهیم کرد اگرچه نمیتوانیم جای خالی محبت پدرانه را برای شما پر کنیم ولیکن در این شرایط نخواهیم گذاشت مشکلات روزمره شما را آزرده خاطر کند و  یادمان این عزیزان را در پاوه بنا خواهیم کرد.

منصور با تنی چند از نمایندگان تشکل‌های مردم نهاد دیدار و ضمن شنیدن درخواست‌های آن‌ها گفت: تشکل‌ها بازوان توانمند منابع طبیعی هستند و آنچه مد نظر شماست یعنی آموزش همگانی را پیگیری خواهیم کرد.

نوبخت معاون امور جنگل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور  به منزل شهید احسان عزیزی رفته و با خانواده این جان نثار طبیعت دیدار کرد.

او گفت: منابع طبیعی بستر حیات تمامی موجودات زنده است و پاسداری از آن به منزله پاسداری از ارزش‌های ملی کشور است و  جان فشانی های شهید عزیزی برای همیشه در ذهن ما ماندگار خواهد بود.

نوبخت  پس از بازگشت به شهرستان کرمانشاه به عیادت  معینیان و  سنجری از کارکنان منابع طبیعی استان کرمانشاه که در اثر انفجار مین به جا مانده از جنگ تحمیلی در آتش سوزی جنگل‌های منطقه بوزین و مرخیل در شهرستان پاوه دچار آسیب دیدگی شده بودندرفت.

او گفت: امیدوارم این اقدامات در ترویج فرهنگ حفاظتی منابع طبیعی تاثیرگذار بوده و عشق به طبیعت را در نسل حاضر زنده نگه دارد.
 
شهبازی معاون آبخیزداری سازمان جنگل‌ها، با حضور در منزل خانواده جانباخته مختار خندانی از رشادت این دوستدار طبیعت در عملیات اطفا حریق قدردانی کرد.

شهبازی بیان کرد: منابع طبیعی انفال الهی و حفظ آن برای همه ما تکلیف است و این اقدام جانباخته مختار خندانی ادای تکلیف و از خود گذشتگی در راه حفظ انفال الهی بوده است و امیدواریم بتوانیم این حرکت شایسته را در‌تاریخ پاوه حک نماییم.

او گفت عروج این عزیزان با هدف و اعتقاد بود و ما این اعتقاد را ارج می‌نهیم و نخواهیم گذاشت نام آن‌ها به فراموشی سپرده شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.