هیچ گونه کمبود لاستیک در استان زنجان وجود ندارد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت:لاستیک به میزان مورد نیاز در استان زنجان وجود دارد و با هیچ گونه کمبودی در این زمینه مواجه نیبستیم.

 لاستیک خودروبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، مهندس ناصر فغفوری رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: میزان لاستیک مورد نیاز در انبار‌های اداره کل راهداری استان موجود می‌باشد و هیچ گونه کمبودی در این راستا وجود ندارد.
 
او در خصوص افزایش احتمالی قیمت لاستیک تصریح کرد: تاکنون هیچ اعلامی از سوی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و یا ستاد تنظیم بازار کشور مینی بر افزایش قیمت لاستیک صورت نگرفته است و هیچ گونه افزایش قیمتی در این زمینه وجود ندارد.

فغفوری با اشاره به نظارت‌های صورت گرفته در زمینه عرضه گوشت مرغ با قیمت مصوب عنوان کرد: با توجه به نظارت‌های صورت گرفته، هم اکنون گوشت مرغ با قیمت مصوب در کلیه واحد‌های پروتئینی و فروشگاه‌ها عرضه می‌شود.

او اظهار داشت: با توجه به ممنوعیت صادرات هرگونه فرآوری محصول مرغ، پیش بینی می‌شود طی روز‌های آتی شاهد کاهش قیمت‌ها باشیم.

 آبی پور سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری در ادامه این جلسه با اشاره به ضرورت نظارت جهاد کشاورزی بر میزان کشتار روزانه مرغ توسط مرغداری‌های استان افزود: جهاد کشاورزی باید به طور روزانه میزان مرغ قابل کشتار در مرغداری‌ها و نیز مرغ کشتار شده در کشتارگاه‌ها را رصد نماید.

او تصریح کرد: باید میزان جوجه ریزی در مرغداری‌های نیز مشخص و زیر نظر جهاد کشاورزی باشد تا شاهد خروج احتمالی مرغ از استان نباشیم.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.