بسته اخبار حوادث امروز ۱۹ تیر ماه ۹۹؛

واژگونی مرگبار خودرو یک کشته و ۵ مجروح برجای گذاشت/ کشف ۵۲۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد در شهرستان نمین

مهمترین حوادث استان اردبیل در روز پنجشنبه ۱۹ تیر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز پنجشنبه ۱۹ تیر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

واژگونی مرگبار خودرو یک کشته و ۵ مجروح برجای گذاشت

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: واژگونی پژو پارس در محور اردبیل- خلخال یک کشته و ۵ مجروح برجای گذاشت.

سرهنگ سیدمحمد صفوی اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محور اردبیل- خلخال، بلافاصله ماموران انتظامی و پلیس راه به محل اعزام شدند.

او افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند این حادثه به علت واژگونی سواری پژو پارس رخ داده که بر اثر آن راننده و ۵ سرنشین خودرو مجروح و توسط اورژانس به بیمارستان فاطمی اردبیل انتقال داده شدند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل با اشاره به اینکه در این حادثه یکی از سرنشینان خودرو که پسربچه یک ساله بود پس از انتقال به بیمارستان جان باخت؛ تصریح کرد: علت وقوع این حادثه عدم توجه کافی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده اعلام شده است.

کشف ۵۲۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد در شهرستان نمین

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف ۵۲۰ کیلو گوشت قرمز و دمبه فاسد در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان نمین خبر داد.

سردار هوشنگ حسینی اظهار داشت: در تداوم اجرای طرح تشدید نظارت و کنترل بر اصناف با محوریت ارتقاء امنیت اجتماعی و سلب تحرک از ناامن کنندگان اقتصاد کشور و به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر نگهداری گوشت قرمز فاسد در یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی شماره ۲، ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان "نمین" با انجام بررسی‌ها و تحقیقات میدانی از صحت گزارش‌های دریافتی اطمینان یافتند.

او با اشاره به انجام هماهنگی با مقام قضائی جهت بازرسی از این واحد صنعتی افزود: با همراهی کارشناس اداره بهداشت، ماموران پلیس امنیت عمومی به محل مورد نظر اعزام که در بازرسی‌های به عمل آمده ۵۲۰ کیلو گوشت قرمز و دمبه فاسد کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل، ارزش گوشت‌های فاسد کشف شده را بنا به اظهار نظر کارشناسان ۲۳۸ میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: اقدامات قانونی در این رابطه با تشکیل پرونده در حال انجام بوده و کشفیات به دست آمده تحویل کشتارگاه شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار