تمام مدیران و کارکنان ادارات ملزم به استفاده از ماسک شدند/ ممنوعیت ارائه خدمات به افراد فاقد ماسک

بر اساس بخشنامه امروز وزارت کشور، مسئولان ادارات و واحدهای وابسته و تابعه مکلف شدند ضمن استفاده از ماسک از ورود کسانی که فاقد ماسک هستند به محیط اداری خودداری کنند.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد ناصریان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور در بخشنامه‌ای به کلیه استانداران، روسای سازمان‌های وابسته، فرمانداران، بخشداران، شهرداران، دهیاران، ادارات کل ثبت احوال استان‌ها و شهرستان، شورا‌های اسلامی شهر و روستا و کلیه واحد‌های تابعه وزارت کشور تصریح کرد: از تاریخ ابلاغ این بخشنامه کلیه مدیران و کارکنان شاغل در واحد‌های مصرح فوق الذکر، ملزم به استفاده از ماسک در محل کار هستند.

در ادامه این بخشنامه که با توجه به نگرانی‌ها درخصوص شیوع بیماری کرونا و براساس مصوبات بیست و هفتمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا که در ۱۴ تیرماه ابلاغ شده، عنوان شده است: در صورت عدم رعایت مدیران و کارکنان شاغل در واحد‌های ذکر شده، از ورود آنان به محل کار ممانعت بعمل می‌آید و هرنوع عدم همکاری و توجه به این امر از سوی کارکنان منجر به عدم امکان حضور آنان در محل کار گردد، غیبت تلقی و مطابق مقررات با آنان برخورد خواهد شد.

در ادامه این بخشنامه تاکید شده است که مسئولان ادارات و واحد‌های وابسته و تابعه مکلفند ضمن راهنمایی مراجعان و متقاضیان دریافت خدمات در خصوص رعایت کامل دستور العمل و پروتکل‌های بهداشتی محیط اداری، از ورود کسانی که فاقد ماسک هستند به محیط اداری و مراکز ارائه خدمات و واحد‌های عملیاتی جلوگیری نموده و از ارائه خدمات مورد درخواست آنان خودداری کنند.

در پایان این بخشنامه تصریح شده است؛ مسئولیت نظارت بر حسن اجرای این بخشنامه به عهده استانداران و روسای سازمان‌های وابسته و تابعه و شهرداران می‌باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۲۰ تير ۱۳۹۹
اين ادارت بي وجدان مشما كشيدن و خودشون راحت اونور زير پنجره باز و هواكش ميشينن و ارباب رجوع هاي بيچاره بدون هواكش و پنجره اونور مشماها تو هم ميلولن و از هم كرونا ميگيرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۰ تير ۱۳۹۹
در شرایط کرونایی بهتر است در یک روز همه کارکنان دولت در محل کارشان حضور پیدا نکنند.
آخرین اخبار