رییس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه از راه اندازی اولین آکادمی موتور سواری و اتومبیلرانی در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: این آکادمی به زودی با حضور اساتید و مربیان مجرب افتتاح می شود.

محمد جواد کرانی  رییس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، با بیان اینکه  آکادمی در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد در تابستان امسال آغاز به کار خواهد کرد گفت: پس از آکادمی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، این برای نخستین بار است که آکادمی در یکی از استان های کشور راه اندازی می شود.

او با اشاره به اینکه شرکت برای عموم در این آکادمی آزاد است گفت:در این آکادمی علاقه‌مندان به رشته‌های پر هیجان اتومبیلرانی و موتور سواری می‌توانند به صورت تئوری و عملی آموزش‌های لازم را فرا گیرند.

او بیان کرد: فرهنگ سازی در زمینه رانندگی و کسب مهارت‌های حرفه‌ای می‌تواند در کاهش تصادفات  تاثیر گذار باشد و هم چنین به دلیل مهیج بودن این رشته در بین جوانان طرفداران زیادی دارد و می‌تواند باعث شور و نشاط و انرژی شود و زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی را نیز فراهم می‌کند.

کرانی با بیان اینکه ۵۰ درصد تجهیزات این آکادمی تامین شده است گفت: حضور جوانان در این آکادمی می‌تواند باعث کشف  استعداد‌های جدید و قهرمان پروری در استان باشد.

محمد جواد کرانی ادامه داد: برای نخستین بار در کشور استان کرمانشاه کلاس‌های مربیگری و داوری موتور سواری و اتومبیلرانی برگزار کرد و این احکام امروز به ۵۰ نفر از شرکت کنندگان اهدا شد.

او گفت: به زودی دور دوم این کلاس‌ها نیز برای علاقه‌مندان برگزار خواهد شد.

رییس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه با اشاره به کارنامه درخشان این هیات در مسابقات قهرمانی کشور گفت: در سه رشته آفرود ریس و اسلالوم موفق به کسب مقام قهرمانی شدیم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.