آسفالت شهرک نگار در سنندج

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج از آسفالت و بهسازی ۱۱ هزار مترمربع از محوطه آپارتمان‌های کودکان استثنایی و شهرک نگار خبر داد.

فواد کریمی مدیر شهرداری منطقه سه سنندج در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، گفت : آسفالت و بهسازی معابر و محلات سطح منطقه بعنوان مطالبه جدی و بحق شهروندان همواره در اولویت فعالیت‌های این منطقه قرار دارد.

کریمی بیان کرد: ایجاد شرایط مناسب جهت تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه و عابران پیاده، بهبود وضعیت معابر، رسیدن به استاندار‌های مطلوب شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان از مهم‌ترین اهداف آسفالت و بهسازی معابر و محلات است.

او اظهار داشت: شهرک نگار و آپارتمان‌های کودکان استثنایی در بلوار ابتدای بلوار ۳۶ متری دگایران واقع شده است؛ که معابر آن خاکی بود.

کریمی گفت: یکی از برنامه‌های این شهرداری در راستای بهسازی معابر بحث آسفالت شهرک نگار بود که خوشبختانه بهسازی این شهرک ومحوطه آپارتمان‌های کودکان استثنایی اجرایی شد.

او از آسفالت و بهسازی ۱۱ هزار مترمربع از محوطه آپارتمان‌های کودکان استثنایی و شهرک نگار خبر داد و گفت: برای بهسازی معابر این شهرک متراژ ۱۷۰۰ تن آسفالت ریزی صورت گرفته است.

کریمی همجنین اضافه کرد: ۱۱ هزار مترمربع تسطیح و رگلاژ و ۵۵۰۰ تن بیس برای اجرای عملیات آسفالت و بهسازی انجام شده است.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج اعلام کرد: عملیات آسفالت و بهسازی چندین معبر دیگر در سطح منطقه در دستور کار قرار گرفته است که امسال نسبت به آسفالت وبهسازی آن اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.