اجرای طرح گازسوز کردن رایگان خودروها

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان گفت: متقاضیان هرچه سریعتر برای ثبت نام در اجرای طرح گازسوز کردن رایگان خودروها اقدام کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مجاهد سعدی آل‌کثیر مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان در رابطه با اجرای طرح گازسوز کردن خودروها گفت: متقاضیان پس از انجام فرآیند ثبت نام در سامانه، می بایست براساس تاریخ و زمان اعلام شده به کارگاه‌های مجاز مراجعه کنند و ضرورتی به مراجعه به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی وجود ندارد.

او به اطلاع‌رسانی و تبلیغات محیطی پیرامون این طرح توسط روابط عمومی منطقه اشاره کرد و افزود: علاوه بر تهیه و نصب بنرهای اطلاع‌رسانی در مراکز شهرها، میادین میوه وتره‌بار، سازمان‌های تاکسیرانی و جایگاه‌های پرتردد، کلیپ و تیزرهایی نیز از طریق صدا و سیمای مرکز آبادان پخش و در فضای مجازی و سایت منطقه نیز اطلاع‌رسانی شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان به مزیت‌های این طرح اشاره کرد و صرفه جویی در مصرف بنزین، گرایش به مصرف سی‌ان‌جی، کاهش آلودگی‌های زیست محیطی، به صرفه بودن، ایجاد ارزش افزوده و افزایش قیمت خودروهای دوگانه سوز نسبت به بنزینی و در نهایت رایگان بودن این طرح را از مزایای مثبت آن عنوان کرد.

آل کثیر با تأکید بر اقدام سریع متقاضیان برای ثبت نام در این طرح خاطر نشان کرد: اولویت گاز سوز کردن با خودروهایی است که مشخصات آنها زودتر در سامانه ثبت شده باشد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبدالمحموداسفندفر
۲۱:۲۰ ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
هرچه زودتر اقدام فرمایید و اززحمات عالی جناب