فرماندار شوشتر:

تکمیل پروژه نیمه کاره مقبره شهدای مدافع حرم الزامیست

پنبه دانه پور گفت: تکمیل پروژه نیمه کاره مقبره شهدای مدافع حرم در شهرستان شوشتر کوچک ترین گام برای قدردانی از شهدا است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین پنبه‌دانه‌پور فرماندار شوشتر گفت: کوچک‌ترین گامی که برای شهدای مدافع حرم می‌توانیم برداریم، احداث مقبره در شأن آن‌ها است و عملیات تکمیل این پروژه نیمه کاره باید هرچه سریع‌تر انجام شود.

او افزود: تاخیر در تکمیل و به بهره برداری از این پروژه باعث دلخوری مردم، گروه‌های جهادی و فعالان اجتماعی و همچنین خانواده‌های این شهدای والامقام شده است و این موضوع به هیچ عنوان زیبنده شهرستان شوشتر که به دارالمومنین معروف است، نیست.

پنبه دانه پور بیان کرد: هیئت امنای این پروژه طی مدت یک هفته و با انجام بررسی‌های لازم، میزان اعتبار و زمان مورد نیاز برای تکمیل پروژه را اعلام کند و در صورتی که مشخص شد امکان ادامه عملیات عمرانی این بنا مقدور نیست، امکانات ارگان‌ها و گروه‌های جهادی را برای اتمام طرح به کار خواهیم گرفت.

فرماندار شهرستان شوشتر اظهار داشت: همه شهدا به گردن تک‌تک ما حق دارند و حداقل در خصوص ایجاد مقبره‌ای موجه برای آن‌ها هیچگونه کم‌کاری نباید صورت بگیرد، البته از زحمات هیئت امنای ساخت این المان تقدیر می‌کنیم، اما برای تکمیل طرح نباید بیش از این زمان بگذرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.