سهرابیان: خبری از تعلیق قایقرانی ایران نیست

رئیس فدراسیون قایقرانی درباره حواشی این رشته ورزشی توضیحاتی را بیان کرد.

///////////////سهرابیان: خبری از تعلیق قایقرانی ایران نیستعلیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پرداخت حق عضویت سالانه فدراسیون قایقرانی اظهار کرد: به دلیل اینکه کشور ما تحریم است تمامی پرداخت‌ها به صورت نقد و حضوری انجام می‌شود. شیوع ویروس کرونا باعث شد که نتوانیم تیمی را برای پرداخت حق عضویت اعزام کنیم.

او افزود: نامه‌ای در خصوص این موضوع به فدراسیون قایقرانی ایران ارسال شده که به دلیل اینکه پرداختی برای حق عضویت  صورت نگرفته  در رای گیری نمی‌توانیم شرکت کنیم و این موضوع هیچ ارتباطی به تعلیق فدراسیون کشورمان ندارد.

سهرابیان گفت: رای گیری صورت گرفت اما به دلیل پرداخت نشدن حق عضویت امکان شرکت در آن فراهم نشد. در خصوص این مشکل با فدراسیون جهانی قایقرانی مکاتباتی صورت گرفت و این موضوع از طرف آن‌ها پذیرفته شد که ایران به دلیل تحریم‌ها نتوانسته پرداختی داشته باشد. پرداخت حق عضویت سالانه نه تنها برای کشور ما بلکه برای همه جهان یک قانون است.

او ادامه داد: خبری از تعلیق فدراسیون قایقرانی نیست و برخی از رسانه‌ها درباره این موضوع برای فدراسیون قایقرانی چالش و شایعاتی را به وجود آورده اند.

رئیس فدراسیون قایقرانی درباره برگزاری اردوی تیم ملی قایقرانی گفت: اکنون برای برگزاری اردو‌ها منتظر دستور ستاد مبارزه با کرونا و وزارت ورزش و جوانان هستیم. حتی در خصوص تمرینات انفرادی خارج از اردو نیز که قایقرانان در دریاچه آزادی و شهرستان‌ها انجام می‌دهند دوباره برنامه ریزی کنیم تا در صورتی که این نوع تمرینات برای سلامتی ورزشکاران خطر داشته باشد آن را ممنوع کنیم. سلامتی قایقرانان برای ما در اولویت قرار دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار