کاهش ۳۰ درصدی تردد در راه‌های ارتباطی سیستان و بلوچستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای سیستان و بلوچستان گفت:‌ تردد وسایل نقلیه در راه‌های ارتباطی این استان در سه ماهه نخست سالجاری نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد کاهش داشت.

ایوب کرد  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهارداشت: ۹ میلیون و ۷۱۸ هزار و ۶۹ تردد در این مدت در راه‌های ارتباطی سیستان و بلوچستان ثبت شده که کاهش آن نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۱۳ میلیون و ۸۶۹ هزار و ۶۵۲ تردد نشان از تأثیر ویروس کرونا بر حمل و نقل جاده‌ای این استان است.

کرد  افزود: براساس آمار دریافتی از ۸۰ دستگاه تردد شمارآنلاین نصب شده در راه‌های ارتباطی سیستان و بلوچستان، بیشترین تردد وسائط نقلیه این مدت در راه‌های ایرانشهر- بمپور، زاهدان – زابل و زهک –میلک گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: بیشترین سرعت ثبت شده این مدت ۹۲ کیلومتر در ساعت بوده که در مسیر میرجاوه - زاهدان به ثبت رسیده است.

او  با بیان اینکه کاهش ترددهای این مدت در سیستان و بلوچستان نشان از همراهی مطلوب مردم برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا دارد افزود: از شهروندان درخواست می‌شود در ایام تعطیلات تابستان نیز با ماندن در منازل به حفظ سلامت جمعی و مبارزه با همه گیری این ویروس منحوس کمک کنند.

کرد پیگیری راه اندازی سامانه‌های ثبت تخلفات عبور و مرور را از مهمترین فعالیت‌های انجام شده این مدت در سیستان و بلوچستان عنوان کرد و گفت: به منظور افزایش ایمنی راه‌های ارتباطی استان، حدود ۵۰ درصد از این سامانه‌ها در نیمه نخست سالجاری به بهره‌برداری خواهند رسید.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار