امامعلی: بازی با گل گهر برای ما ۹ امتیازی است/ امیدوارم محمدی امشب هم پرتاب‌های خوبی انجام دهد

بازیکن پیکان گفت: محمدی پرتاب اوت‌های فوق العاده‌ای انجام می‌دهد و امیدوارم امروز هم پرتاب‌های خوبی انجام دهد.

امامعلی: بازی با گل گهر برای ما ۹ امتیازی است/ امیدوارم نادری امشب هم پرتاب‌های خوبی انجام دهدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فراز امامعلی، بازیکن تیم فوتبال پیکان درباره بازی پیش روی تیمش برابر گل گهر سیرجان اظهار داشت: همه از حساسیت و اهمیت این بازی آگاه هستند و می‌دانند که بازی با گل گهر برای ما نه ۶ امتیازی، بلکه ۹ امتیازی است. تمام توانمان را می‌گذاریم تا شرایطمان را در جدول بهتر کنیم. اگر بتوانیم گل گهر را ببریم، هم در جدول بالای این تیم قرار می‌گیریم و هم استرس تیم کمتر می‌شود.  

امامعلی در واکنش به پیروزی در بازی قبلی و به ثمر رساندن ۲ گل برابر ذوب آهن گفت: ۳ گل زدم، اما پنالتی عجیب و غریبی بود که گل به خودی ثبت شد. با این حال ما این اتفاق را به فال نیک می‌گیریم، زیرا تیم توانست ببرد. ویسی سعی می‌کند با بازیکنان رفاقت کند و از نظر فنی هم مربی کاربلدی است. او توانسته تا اینجا تیم را متحول کند و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.


بیشتر بخوانید:


بازیکن پیکان درباره پرتاب‌های بلند نادر محمدی در بازی برابر ذوب آهن گفت: نادر محمدی پرتاب‌های فوق العاده‌ای انجام می‌دهد. روی گل اولی که به ذوب آهن زدم هم محمدی پرتاب فوق العاده‌ای انجام داد و توانستم گل بزنم. امیدوارم محمدی امروز هم پرتاب‌های خوبی انجام دهد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار