لو رفتن تصاویر زنده گلکسی Tab S7 پلاس سامسونگ

به تازگی تصاویر زنده از تبلت گلکسی Tab S7 پلاس سامسونگ به همراه رندر‌های Tab S7 در فضای مجازی فاش شده است.

لو رفتن تصاویر زنده +Galaxy Tab S7 سامسونگبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در هفته‌های اخیر، خط تبلت‌های جدید سامسونگ به نام Galaxy Tab S7 شامل شایعه‌های زیادی شده است و تقریبا می‌دانیم که چه انتظاری باید از این خانواده داشته باشیم. با این وجود، هنوز هیچ تصویر یا اطلاعات رسمی از تبلت‌های آینده سامسونگ به چشم ما نخورده است؛ ولی به تازگی، فهرست تازه منتشر شده توسط بانک اطلاعاتی Safety Korea تصاویری را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته است که نگاهی اجمالی از پنل جلویی و عقبی +Galaxy Tab S7 در اختیار ما قرار می‌دهد.


بیشتر بخوانید


مشخصات ظاهری +Galaxy Tab S7

با نگاه به تصاویر منتشر شده، می‌توانیم به وضوح مشاهده کنیم که +Galaxy Tab S7 دارای طول ۲۸۰ میلی‌متری و عرض ۱۸۵ میلی‌متری است. نسل گذشته این تبلت یعنی Tab S6 دارای عرض ۲۴۴.۵ میلی‌متری و عرض ۱۵۹.۵ میلی‌متری بود. با این وجود، انتظار می‌رود اندازه صفحه نمایش آن، ۱۲.۴ اینچ باشد که جنس آن هم AMOLED است. این تصاویر زنده از +Galaxy Tab S7 همچنین نشان می‌دهد که دوربین سلفی این دستگاه در مرکز قسمتی قرار می‌گیرد که حاشیه‌های نمایشگر در آنجا است.

لو رفتن تصاویر زنده +Galaxy Tab S7 سامسونگ لو رفتن تصاویر زنده +Galaxy Tab S7 سامسونگ

پشت این تبلت، یک طراحی واضح را نشان می‌دهد که علامت AKG را به نمایش گذاشته است و یک نوار هم مشاهده می‌شود که محل قرارگیری دوربین دوگانه این دستگاه، فلش ال‌ای‌دی و به احتمال زیاد محل جای‌گذاری قلم هوشمند S-Pen است. گذشته از این تصاویر، در مدارک تائید شده این تبلت دیده می‌شود که این تبلت با دو شماره مدل SM-T975N و SM-T976N ارائه خواهد شد که به احتمال زیاد یکی از آن‌ها متعلق به مدل LTE و دیگری متعلق به مدل 5G این دستگاه هوشمند خواهد بود.

لو رفتن تصاویر زنده +Galaxy Tab S7 سامسونگ

رندر منتشر شده از Tab S7

در عین حال، رندری هم در فضای مجازی منتشر شده است که ظاهر Tab S7 را به نمایش می‌گذارد. این رندر نشان می‌دهد که Tab S7 ظاهری شبیه به مدل پلاس خود دارد.

لو رفتن تصاویر زنده +Galaxy Tab S7 سامسونگ

انتظار می‌رود سری تبلت‌های Tab S7 با پردازنده جدید +Snapdragon 865، دارای ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی باشد. شایعه‌ها حاکی از آن است که هر دو تبلت با نمایشگر‌هایی ارائه می‌شوند که نرخ فریم آن‌ها ۱۲۰ هرتز است. دوربین دوگانه در نظر گرفته شده برای آن‌ها هم دو حسگر ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی خواهد داشت. از نظر نرم‌افزاری هم این تبلت‌ها مجهز به سیستم عامل اندروید ۱۰ با رابط کاربری OneUI 2.5 خواهند بود. این انتظار وجود دارد که Tab S7 با باتری ۷۷۶۰ میلی‌آمپر ساعتی و +Tab S7 با باتری بزرگ ۱۰۰۹۰ میلی‌آمپر ساعتی ارائه خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد راستگو
۰۰:۰۳ ۲۲ تير ۱۳۹۹
این عکس لو رفته که هیچی ، شما یه عکس از آینده s999 بزار ، پول نداریییییییییم که بخریم
آخرین اخبار