بایدن: همه روزه در حال پرداخت بهای بی‌کفایتی ترامپ هستیم

نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از رئیس‌جمهور این کشور برای نادیده گرفتن واقعیت‌های دردناک ناشی از شیوع کرونا انتقاد کرد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه جنگ لفظی نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، جو بایدن بار دیگر بی‌کفایتی رقیب جمهوری‌خواه خود را آماج حمله قرار داد.

معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا با یادآوری بحران فاجعه‌بار شیوع کرونا در این کشور، در حساب توییتر خود نوشت: آمریکا بیش از ۳ میلیون مبتلا به ویروس کرونا دارد و بیش از ۱۳۰ هزار تن جان باختند. با این وجود دونالد ترامپ همچنان از نابود شدن آن (ویروس کرونا) حرف می‌زند. باورکردنی نیست. ما هر روز در حال پرداخت بهای بی‌کفایتی این رئیس‌جمهور هستیم.

به چالش کشیدن مدیریت پر حرف و حدیث ترامپ در مواجهه با بحران کرونا از موضوعات اصلی جنگ لفظی هر روزه نامزد‌های انتخابات سوم نوامبر آمریکاست.

«الکس ایزار» وزیر بهداشت آمریکا، اخیرا درباره خارج از کنترل شدن شیوع ویروس کرونا هشدار داد. وی گفت: شرایط در حال بدتر شدن است. کورسوی امید برای کنترل شیوع ویروس کرونا در حال نابودی است. ما شاهد آن هستیم که مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند.

واکنش کُند دولت آمریکا به شیوع ویروس کرونا که باعث شده این کشور با اختلاف بسیار زیادی نسبت به سایر کشورها، از لحاظ آمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در رتبه اول جهان قرار بگیرد، انتقادات بسیاری را علیه رئیس‌جمهور آمریکا و دولت وی برانگیخته است.

شیوع ویروس کرونا در آمریکا نه تنها بخش بهداشت و درمان این کشور را دچار بحران جدی کرده، بلکه فعالیت بسیاری از کسب‌وکار‌ها را به‌میزان چشمگیری کاهش داده و حتی برخی از آن‌ها را به تعطیلی کشانده است، به‌طوری که طی این مدت چندین میلیون نفر از کارگران آمریکایی مشمول تعدیل نیرو شده‌اند. نرخ بیکاری در آمریکا حتی در برهه‌ای طبق آمار‌های رسمی وزارت کار این کشور به حدود ۱۵ درصد هم رسید؛ رقمی که بالاترین نرخ بیکاری در آمریکا طی بیش از ۸۰ سال اخیر به‌شمار می‌رود.

در حال حاضر بیش از ۳ میلیون نفر در آمریکا به ویروس کرونا آلوده شده‌اند که از این تعداد ۱۳۴ هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۲۲ تير ۱۳۹۹
حالا شمام دلتون رو به این اراجیف خوش کنید این ترامپ دیوانه دوباره رای میاره و پدر این مملکت رو در میاره خدا کنه که نیاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۲ ۲۲ تير ۱۳۹۹
ترامپ احمق آمريكا رو نابود ميكنه
آخرین اخبار