در بسته حوادث امروز بخوانید؛

کشف ۲ هزار کیلو چوب جنگلی بلوط در خمینی شهر/ محموله ۵۰ کیلویی حشیش به مقصد نرسید

مهم‌ترین حوادث امروز ۲۲ تیر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز ۲۲ تیر ماه  سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۲ هزار کیلو چوب جنگلی بلوط در "خمینی شهر

سرهنگ"غلامرضا براتی فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با بیان این خبر گفت: در پی اطلاعات واصله مبنی بر وجود انبار چوب بلوط قاچاق و تولید زغال به صورت غیر مجاز مأموران کلانتری ۱۵ کوشک جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

او افزود:مأموران این فرماندهی به همراه اکیپی از یگان حفاظت منابع طبیعی استان اصفهان با ورود به انبار با حجم زیادی از چوب بلوط که به صورت قاچاق از یکی از استان‌های همجوار به این محل انتقال داده اند روبرو شدند.
کشف ۲ هزار کیلو چوب جنگلی بلوط در خمینی شهر/ محموله ۵۰ کیلویی حشیش به مقصد نرسید


این مقام انتظامی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه از این انبار بیش از ۲ هزار کیلو چوب از نوع بلوط جنگلی به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر تصریح کرد: در این رابطه تعداد یک نفر دستگیر وضمن تشکیل پرونده قضائی متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ براتی در پایان با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق از اولویت‌های پلیس است به افراد سودجو و قاچاقچیان منابع طبیعی هشدار داد نیروی انتظامی جهت حفاظت از منابع ملی، قاطعانه با اینگونه جرائم برخورد می‌کند.
 

محموله ۵۰ کیلویی حشیش به مقصد نرسید

سرهنگ "غلامحسین صفری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان مطلع شدند یک قاچاقچی در حال انتقال محموله‌ای از جنوب کشور به مقصد تهران است که وارد عمل شدند.

او با بیان اینکه یک سواری پژو ۴۰۵ از سوداگران مرگ شناسایی و در محور "شاهین شهر-قم" متوقف شد، گفت: در بازرسی از این خودرو ۵۰ کیلو حشیش که زیر صندلی‌های خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

این مقام انتظامی در ادامه خاطر نشان کرد: در این رابطه ۲ سوداگر مرگ دستگیر و برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
 

توقیف موتورسیکلت سنگین غیر مجاز دراصفهان

سرهنگ "محمدرضا خدادوست فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان بیان داشت: روز گذشته گزارشی از ایجاد مزاحمت توسط فردی موتورسوار به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ شهرستان اصفهان اعلام شد که در بررسی‌های انجام شده از سوی ماموران انتظامی پاسگاه "دشتی" مشخص شد، فردی با موتورسیکلت سنگین و غیرمجاز تردد می‌کند.

او افزود: بلافاصله توقیف موتورسیکلت در دستور کار پلیس قرار گرفت و سرانجام ماموران پاسگاه "دشتی" موتورسیکلت را در یک پمپ بنزین توقیف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: ارزش موتورسیکلت توقیف شده توسط کارشناسان مربوطه ۲ میلیارد ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خاطرنشان کرد: راکب موتورسیکلت نیز پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
 

کشف ۱۸۰ دستگاه ماینر قاچاق در"برخوار

سرهنگ "حجت فرهادی اظهارداشت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی شهرستان "برخوار" مطلع شدند در یکی از شهرک‌های صنعتی این شهرستان فردی اقدام به استخراج ارز دیجیتال به صورت غیر قانونی می‌کند که وارد عمل شدند.

او افزود: پس از هماهنگی‌های لازم از محل بازرسی شد که ۱۸۰ دستگاه ماینر خارجی و ۲۶۵ فن همگی فاقد مدارک گمرکی و قانونی کشف شد.
این مقام انتظامی بیان داشت: کارشناسان مربوطه ارزش دستگاه‌های کشف شده را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ فرهادی خاطر نشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

جانشین انتظامی شهرستان "برخوار" در پایان خاطر نشان کرد: پلیس با هرگونه اخلال در روند اقتصادی کشور طبق قانون برخورد می‌کند و از شهروندان خواست در صورت مواجه شدن با موارد مشابه، از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ موضوع را گزارش کنند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.