در بسته حوادث امروز بخوانید؛

تریلر حامل ۱۰ میلیارد کالای قاچاق در "نطنز" متوقف شد / کشف ۴۰۰ کیلو تریاک در عملیات یگان تکاوری اصفهان

مهم‌ترین حوادث امروز ۱۹ تیر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز۱۹  تیر ماه  سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

تریلر حامل ۱۰ میلیارد کالای قاچاق در "نطنز" متوقف شد

سرهنگ "مرتضی هادیان فرمانده انتظامی شهرستان نطنز گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان "نطنز" با اشرافیت و هوشمندی بالای خود حین کنترل و رصد خودرو‌های عبوری در محور "اصفهان-کاشان" به یک دستگاه تریلر حامل کالا مشکوک و آن را متوقف کردند.
 
تریلر حامل ۱۰ میلیارد کالای قاچاق در


او با بیان اینکه راننده خودرو فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی برای بار خود بود، گفت: در بازرسی از این خودرو یک عدد یخچال فریزر، یک عدد تلویزیون ۴۳ اینچ، ۹۱ طاقه پارچه سفید، ۶۰ طاقه پارچه چادر مشکی، ۲۰ بسته لنت خودرو‌های سنگین، ۱۹ بسته چای ۱۰ کیلویی، ۱۵ دستگاه ماشین ظرفشویی، ۲۰ کارتن لوازم قهوه ساز، ۲ کارتن قهوه ۲۵ کیلویی، یک عدد ماشین لباسشویی، ۵۰ کارتن بلور، ۶ کارتن لوازم موتورسیکلت، ۶ کارتن لوازم جانبی موبایل و ۴۰۰ ثوب روسری زنانه خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز ارزش کالا‌های مکشوفه در این عملیات را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در این رابطه خودرو توقیف و راننده آن برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل و با صدور قرار روانه زندان شد.

سرهنگ هادیان با بیان اینکه ورود و عرضه کالای قاچاق به اقتصاد و تولید کشور ضربه جدی وارد می‌کند و باعث بیکاری جوانان می‌شود، گفت: از عموم مردم می‌خواهیم هرگونه اطلاعاتی در مورد فعالیت قاچاقچیان کالا دارند موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به ماموران پلیس گزارش دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برابر قانون اقدام شود.
 

کشف ۴۰۰ کیلو تریاک در عملیات یگان تکاوری اصفهان

سرهنگ "غلامحسین صفری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدراستان اصفهان اظهار داشت: ماموران یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت، دقت و تیزهوشی بالای خود حین کنترل و رصد محور خاکی اطراف ایست و بازرسی شهید "شرافت" شهرستان "نائین" به یک دستگاه خودروی سواری سمند و ۲ نفر کوله بر که به صورت پیاده در حال تردد در این محور بودند مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

او افزود: پس از متوقف شدن خودرو و افراد کوله بر، ماموران در بازرسی دقیق از خودرو ۳۶۰ کیلو و از کوله افراد پیاده ۴۰ کیلو تریاک را کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدراستان اصفهان با اشاره به کشف ۴۰۰ کیلو تریاک در این عملیات اظهار داشت: در این رابطه ۴ سوداگر مرگ دستگیر و با تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ صفری خاطر نشان کرد: عوامل رزمی یگان تکاوری با اقتدار، تمامی راه‌های فرعی و خاکی و کویری استان را زیر نظر داشته و این مسیر‌ها را برای قاچاقچیان و سوداگران مرگ نا امن کرده و اجازه جولان به آنان نمی‌دهند.
 

طرح پاکسازی ۵ پارک در اصفهان اجرایی شد

سرهنگ"محمدرضا خدادوست" در بیان جزئیات خبر گفت: در راستای تأمین آسایش و آرامش عمومی و فردی، پیش بینی و پیشگیری از وقوع جرایم با رویکرد انتظامی بخصوص در نقاط جرم خیز، آلوده و تفرجگاه‌ها و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی - حمل سلاح سرد و بد حجابی و مزاحمت نوامیس طرح پاکسازی پارک‌ها و تفرجگاه‌ها در سطح حوزه استحفاظی کلانتری ۲۶ توسط ماموران آن یگان به اجرا درآمد.

این مقام انتظامی افزود: در اجرای این طرح که ضمن برنامه ریزی ریاست کلانتری و با همکاری پلیس‌های تخصصی و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در ۵ پارک در شمال شهر اصفهان عملیاتی شد ۲ سارق دستگیر و یک دستگاه موتورسیکلت موتورسیکلت مسروقه و ۶ دستگاه موتورسیکلت توقیف شدند.

او ادامه داد: همچنین تعدادی خودرو که برخلاف مقررات اقدام به دودی کردن شیشه‌های خودروی خود کرده بودند اعمال قانون شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خاطر نشان کرد:به جهت حفظ آسایش و آرامش شهروندان در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها، این طرح در نوبت‌های بعدی نیز با تمام توان در سطح شهرستان اجرا خواهدشد.

 

کشف ۷ هزار نخ سیگار قاچاق درفریدن

سرهنگ "مختار بهارلو اظهار داشت: در پی دریافت اخبار واصله مبنی بر خرید و فروش سیگار قاچاق توسط فردی در یک واحد صنفی خوار و بار فروشی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.
وی افزود: پس از هماهنگی قضائی از محل بازرسی شد که ۷ هزار نخ سیگار خارجی بدون مدارک قانونی کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن تصریح کرد: پلیس با توجه به فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با تمام توان با پدیده شوم قاچاق برخورد می‌کند و اجازه نخواهد داد قاچاقچیان به راحتی در این زمینه فعالیت داشته باشند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.