در بسته حوادث امروز بخوانید؛

دستگیری سارق مامور نما درکمتر از ۲۴ ساعت / کشف ماینر‌های قاچاق درشهرضا

مهم‌ترین حوادث امروز ۱۲ تیر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز۱۲ تیر ماه  سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

دستگیری سارق مامور نما کمتر از ۲۴ ساعت

سرهنگ"حجت فرهادی جانشین انتظامی شهرستان برخوار در تشریح این خبر اظهار داشت: پس از شکایت خانمی مبنی بر سرقت طلاهایش توسط فردی که خود را مامور یکی از ادارات معرفی کرده بود، کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

او افزود: در بررسی‌های بعمل آمده مشخص شد سارق درب منزل این خانم مراجعه و با معرفی خود به عنوان مامور یکی از ادارت او را فریب داده و پس از اینکه درب منزل باز می‌شود بلافاصله با تهدید سلاح سرد طلا‌های او را سرقت می‌کند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان نیز پس از انجام تحقیقات و کار‌های تخصصی موفق شدند در کمتر از ۲۴ ساعت این سارق مامورنما را که در استخدام هیچ اداره‌ای نبود دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ فرهادی ادامه داد: در بازرسی صورت گرفته از مخفیگاه متهم طلا‌های سرقت شده از شاکیه که شامل ۶ حلقه النگو، ۲ گردنبند و یک انگشتر بود کشف و تحویل مالباخته شد.

جانشین انتظامی شهرستان برخوار در پایان از تمامی شهروندان خواست، در صورت مراجعه ماموران نیروی انتظامی یا سایر ادارات، از آن‌ها برگ ماموریت و کارت شناسایی بخواهند و در صورت مشاهده موارد مشکوک ضمن امتناع از باز کردن درب منزل در اسرع وقت با سامانه ۱۱۰ تماس و موضوع را اعلام کنند.
 

کشف ماینر‌های قاچاق درشهرضا

سرهنگ "صادق کاظم زاد فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا اظهار داشت:ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا مطلع شدند، افرادی سودجو با تهیه تعداد قابل توجهی ماینر قاچاق و تعبیه آن در ۳ مکان جداگانه اقدام به استخراج ارز دیجیتال می‌کنند که بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از اطمینان از صحت موضوع و کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی ۳ محل را مورد بازرسی قرار دادند که نهایتاً ۵۳ دستگاه ماینر خارجی قاچاق کشف شد.
 
دستگیری سارق مامور نما کمتر از ۲۴ ساعت / کشف ماینر‌های قاچاق درشهرضا


فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با بیان اینکه ارزش ماینر‌های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۴ میلیارد ریال برآورد شده است گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و ۳ متهم برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
 

کشف بیش از ۵۳ کیلو تریاک دراصفهان

سرهنگ "علی ملکی آهنگران معاون عملیات پلیس استان اصفهان اظهار داشت: ماموران یگان تکاوری پلیس اصفهان حین گشت زنی در اطراف ایستگاه بازرسی شهید "شرافت" به فردی که در تاریکی شب پیاده حرکت می‌کرد مشکوک و آن را دستگیر کردند.

او افزود: در بازرسی از کوله پشتی او ۵۳ کیلو و ۴۶۰ گرم تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

معاون عملیات پلیس استان اصفهان خاطر نشان کرد:نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
 

ماموران پلیس نجف آبادی ۱۰ میلیون ریال رشوه را صورتجلسه کردند

سرهنگ "ایرج محمدی اظهار داشت: ۲ نفر از ماموران یگان امداد شهرستان "نجف آباد" حین گشت زنی در عوارضی اتوبان شهید "کاظمی" به یک سواری ام وی ام مشکوک و آن را متوقف می‌کنند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو یک گرم ماده مخدر هروئین و یک گرم ماده مخدر شیشه که زیر صندلی‌ها جاساز شده بود کشف شد.
سرهنگ محمدی ادامه داد: ماموران در حال نوشتن صورتجلسه مواد کشف شده بودند که راننده و سرنشین خودرو ۱۰ میلیون ریال وجه نقد بعنوان رشوه پیشنهاد دادند.

این مقام انتظامی بیان داشت: این ماموران وظیفه شناس ضمن امتناع از قبول رشوه، در کمال صحت عمل وجه پیشنهاد شده را نیز صورتجلسه و متهمان را به مراجع قانونی تحویل دادند.

رئیس بازرسی استان اصفهان در پایان سامانه ۱۹۷ را پل ارتباطی شهروندان با پلیس دانست و اظهار داشت: شهروندان می‌توانند ضمن تماس با این سامانه هر گونه انتقاد، پیشنهاد، شکایت و تقدیر از ماموران انتظامی را گزارش کنند.
 

کشف سیگار و تنباکوی قاچاق دراصفهان

سرهنگ "کامران ریاحی اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی اصفهان مطلع شدند فردی تعداد زیادی سیگار قاچاق را در منزل خود نگهداری می‌کند که وارد عمل شدند.

او افزود: پس از هماهنگی‌های لازم از منزل مورد نظر بازرسی شد که ۶ هزار و ۱۳۸ پاکت سیگار و ۹۲۱ بسته توتون و تنباکوی خارجی همگی فاقد مدارک قانونی و مجوز‌های گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۷۰۰ میلیون ریال علام شده و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی اصفهان از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: هر گونه فعالیت در زمینه ورود کالای قاچاق باعث اخلال در نظم اقتصادی کشور، افزایش بیکاری جوانان و افزایش تورم می‌شود که امید است مردم عزیز با پلیس تعامل داشته باشند و اخبار مربوطه را در اسرع وقت اطلاع دهند.


انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار