در بسته حوادث امروز بخوانید؛

دستگیری خرده فروش با ۴۷ گرم هرویین و شیشه در برخوار / کشف ۱۰ فقره سرقت سیم برق در اصفهان

مهم‌ترین حوادث امروز ۸ تیر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز۸ تیر ماه  سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

دستگیری خرده فروش با ۴۷ گرم هرویین و شیشه در برخوار

سرهنگ "نعمت خلیلی فرمانده انتظامی شهرستان برخوار اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۴ شهر دستگرد این فرماندهی در حین گشت زنی متوجه فردی فردی می‌شوند که با یک دستگاه موتورسیکلت در حال فروش مواد مخدر می‌باشد.
وی افزود: متهم به محض رویت مامورین موتورسیکلت خود را در محل رها و متواری می‌شود.

سرهنگ خلیلی ادامه داد: ماموران با سرعت عمل بالا متهم را دستگیر و به کلانتری منتقل می‌کنند.

او تصریح کرد: در بازرسی بدنی از متهم مقدار ۳۰ گرم هرویین و ۱۷ گرم شیشه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار مواد مخدر را بلای خانمانسوز و عامل اصلی بسیاری از جرایم عنوان و تصریح کرد: برای ریشه کنی این معضل که بخش قابل توجهی از جامعه را درگیر خود کرده است باید تمام اقشار جامعه و سازمان‌ها و دستگاه‌ها پای کار بیایند.
 

کشف ۱۰ فقره سرقت سیم برق در اصفهان

سرهنگ "محمدرضا خدادوست فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت ترانس برق وسیم برق در شهرستان "اصفهان"دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

اوافزود: در این رابطه یک سارق شناسایی و پس از هماهنگی های لازم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به ۱۰ فقره سرقت سیم برق و ترانس اعتراف کرد.
 
دستگیری خرده فروش با ۴۷ گرم هرویین و شیشه در برخوار / کشف ۱۰ فقره سرقت سیم برق در اصفهان


سرهنگ خدادوست اظهار داشت: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان از شهروندان خواست، در صورت قطع برق مخصوصا در ساعات پایانی شب و یا رویت افرادی که از ستون‌های برق بالا می‌روند با پلیس تماس و موضوع را اعلام کنید.
 

کشف ۲۰ میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفیگاه باند سارقان منزل و اماکن خصوصی در اصفهان

سرهنگ" حسین حسین زاده" با اعلام این مطلب اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی و شکایت مال باختگان به پلیس، موضوع به صورت ویژه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان پیگیری شد.

او افزود: در این خصوص تحقیقات گسترده علمی و تخصصی صورت گرفت که نتیجه این اقدامات منجر به شناسایی هویت اعضای یک باند ۳ نفره سرقت منزل و یک باند ۴ نفره سرقت اماکن خصوصی شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه سارقان دارای سوابق متعدد کیفری بودند اظهار داشت: با تلاش‌ها و پی جویی‌های علمی و اقدامات هوشمندانه کارآگاهان سرانجام مخفیگاه متهمان شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات منسجم و ضربتی همه اعضای آن‌ها دستگیر شدند.

سرهنگ حسین زاده خاطر نشان کرد: ارزش مجموع اموال مسروقه مکشوفه از مخفیگاه سارقان برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۲۰ میلیارد ریال است.

او، نقره جات، لوازم خانگی، ابزار آلات دستگاه‌های صنعتی، ال سی دی، ۳ دستگاه هود آشپزخانه، ۲۰ دستگاه سینگ آشپزخانه و تعدادی ساعت دیواری را از جمله کشفیات این عملیات عنوان کرد و افزود: از این ۲ باند ۳ دستگاه خودرو شامل یک دستگاه پیکان وانت، یک دستگاه پراید و یک دستگاه خودروی سواری سمند نیز توقیف شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به شناسایی و دستگیری ۳ مالخراموال مسروقه در این عملیات گفت: تمامی متهمان دستگیر شده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
 

تخریب یک منزل مسکونی براثر وقوع آتش‌سوزی در شهرضا

ابراهیم علی اکبری در خصوص حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در شهرضا اظهار کرد: به دنبال تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرضا انفجاری در منزل مسکونی واقع در خیابان بلال خیابان چمران گزارش شد که بلافاصله دو اکیپ امداد و نجات و اطفای حریق به محل حادثه اعزام شدند.

او با بیان اینکه در جریان این حادثه یک نفر دچار مصدومیت و سوختگی شد، افزود: عملیات جست و جو و ایمن سازی محل تا اطمینان کامل آتش نشانان از ایمن بودن محل حادثه همچنان ادامه دارد.

رئیس سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهرداری شهرضا، خاطر نشان کرد: علت حادثه تحت بررسی کارشناسان سازمان آتش نشانی است و تا کنون هیچ گزارشی از علت وقوع اعلام نشده است.

علی اکبری، گفت: شهروندان هرگونه حادثه آتش سوزی را به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اطلاع دهند.
 

سقوط یک دستگاه پراید و مصدومیت دو سرنشین خودرو

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت:دیشب با تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر سقوط یک دستگاه پراید با دو سرنشین به داخل کانال بدون آب واقع در خیابان کهندژ، آتش نشانان از ایستگاه ۲۱ به محل اعزام شدند.

فرهاد کاوه آهنگران افزود: آتش نشانان با ایمن سازی محل و نجات دو سرنشین ۲۷ و ۲۳ ساله، مصدومان را به اورژانس تحویل دادند.

حال مصدومان این حادثه مساعد گزارش شده است.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.