صدور و تمدید ۱۶ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد برای واحد‌های تولیدی اردبیل

مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد برای واحد‌های تولیدی و خدماتی استان اردبیل صادر شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، هاشم علایی، مدیر کل استاندارد استان اردبیل گفت: این پروانه‌ها در صنایع ساختمانی معدنی، غذایی و کشاورزی، مکانیک، فلز شناسی، بسته بندی، سلولزی و واحد خدماتی سردخانه صادر شده است.

او اظهار داشت: برنامه مصوب این اداره کل برای صدور پروانه استاندارد اجباری امسال ۴۰ مورد است که در ۳ ماهه اول ۱۲ پروانه برای واحد‌های تولیدی و خدماتی مختلف صادر شده است و طبق برنامه مصوب عملیاتی تحقق ۳۰ درصدی در این حوزه داشته ایم.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل افزود: در همین مدت تعداد ۴ پروانه کاربرد علامت استاندارد نیز تمدید شده است.

علایی یادآور شد: پروانه کاربرد علامت استاندارد واحد‌هایی که در طول سال استاندارد‌های تعیین شده را در خط تولید رعایت کنند بمدت سه سال تمدید خواهد شد.

او در پایان تصریح کرد: از آنجایی که استفاده از علامت استاندارد برای کالا‌های مشمول استاندارد اجباری در زمان ابطال یا تعلیق پروانه، جرم محسوب می‌شود، در این زمان، نظارت کارشناسان استاندارد بر واحد‌های تولیدی مذکور افزایش می‎یابد تا از وقوع تخلفات احتمالی جلوگیری به عمل آید.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.