تلاش برای جذب بیشترین تسهیلات مربوط به واحد‌های آسیب دیده از کرونا

استاندار خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی باید بالاترین سهم از جذب تسهیلات بانکی مربوط به واحد‌های آسیب دیده از کرونا را داشته باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید سعی کنند حتی بیشتر از مبالغ اعلام شده از تسهیلات مذکور را جذب کنند و در این جهت دستگاه‌هایی که بیشترین جذب تسهیلات را داشته باشند، تشویق خواهند شد.

او افزود: به نظر می‌رسد در این خصوص آنچنان که باید اطلاع‌رسانی نشده است تا مردم و دستگاه‌ها و بنگاه‌ها از پتانسیل موجود استفاده کنند.

استاندار خراسان رضوی اقدام دولت مبنی بر اختصاص ۴۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای کمک به بنگاه‌های آسیب دیده از کرونا را موثر توصیف کد و ادامه داد: خراسان رضوی با توجه به ظرفیت بخش خصوصی خود، باید بالاترین سهم از جذب این تسهیلات بانکی را داشته باشد.
 

بیشتربخوانید:


رزم حسینی  در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شرایط دشوار کشور و استان ،بیان کرد: اگر در این شرایط همه مدیران در کنار هم نباشند و مسئولیت خود را به درستی انجام ندهند کوتاهی کرده‌اند.

 محمد سنجری دبیر کارگروه اشتغال خراسان رضوی نیز گفت: سهمیه استان از منابع ملی ۴۰ هزار میلیارد تومان مربوط به کمک به واحد‌های آسیب دیده از کرونا، ۲ هزار و ۸۶۸ میلیارد تومان است که در این جهت  بر اساس کد بیمه تعداد ۷۶ هزار واحد در سطح استان مشمول شدند.
 
انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار