هفته بیست و نهم لیگ آزادگان؛

شکست غیرمنتظره مس رفسنجان برابر ملوان بندرانزلی/ پیروزی منیعی در تقابل استقلالی‌ها

در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ آزادگان، امشب ۸ دیدار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ آزادگان، امشب ۸ دیدار برگزار شد و در مهم‌ترین بازی، مس کرمان و نود ارومیه که از مدعیان صعود به لیگ برتر به شمار می‌روند و نیاز شدیدی به ۳ امتیاز این هفته داشتند، به تساوی بدون گل رضایت دادند.

مس رفسنجان نیز در انزلی به مصاف ملوان رفت و با نتیجه یک بر صفر بازی را به میزبان قعر جدولی خود واگذار کرد. شاگردان ربیعی با وجود شکست در این دیدار همچنان صدر جدول را در اختیار دارند، اما روند ۸ هفته شکست ناپذیری این تیم در انزلی متوقف شد. رضا ربیعی، مربی مس رفسنجان در اواخر بازی از داور کارت قرمز گرفت و اخراج شد.

تک گل ملوان بندرانزلی را محمد رضا محرمی در دقیقه ۸۸ به ثمر رساند.

در یکی از حساس‌ترین دیدار‌های این هفته، هوادار تهران در ورزشگاه خانگی خود موفق شد آلومینیوم اراک را با نتیجه ۲ بر یک از پیش رو بردارد. حمید کاظمی و سپهر روزی طلب گل‌های هوادار در این دیدار را به ثمر رساندند و تک گل آلومینیوم را حامد پاکدل به ثمر رساند تا نخستین شکست آلومینیوم با هدایت حسین خطیبی رقم بخورد.


بیشتر بخوانید:

پیروزی خارج از خانه شاگردان عنایتی برابر نیروی زمینی

تقابل استقلالی‌ها در نخستین گام/ تلاش ملوانان برای فرار از منطقه سقوط


در البرز، گل ریحان و سپیدرود رشت که سرمربیان جدیدی را روی نیمکت سرمربیگری خود می‌دیدند، به مصاف هم رفتند و در پایان گل ریحان موفق شد با تک گل نیما مختاری حریفش را شکست دهد.

در پرگل‌ترین بازی این هفته، بادران تهران که در این فصل روند پرنوسانی داشته، برابر خوشه طلایی ساوه به پیروزی پرگل ۳ بر۲  رسید.

شاگردان کاظمی در ابتدا با نتیجه ۲ بر صفر از حریف خود عقب بودند، اما با گل‌های پویا سیف پناهی، حسین کریمی و امیر میر بزرگی توانستند نتیجه را به نفع خودشان تغییر دهند.

دیدار داماش گیلان و فجر سپاسی نیز ساعت ۲۰ فردا آغاز می‌شود.

نتایج بازی‌های هفته بیست و نهم لیگ آزادگان:

آرمان گهر ۰ - ۰ نیروی زمینی

مس کرمان ۰ - ۰ نود ارومیه

قشقایی شیراز ۲ - ۰ شهرداری تبریز

رایکا بابل ۰ - ۰  استقلال خوزستان

گل ریحان البرز ۱ - ۰ سپیدرود رشت

هوادار ۲ - ۱ آلومینیوم اراک

خوشه طلایی ساوه ۲ - ۳ بادران تهران

ملوان ۱ - ۰ مس رفسنجان

جدول لیگ آزادگان در پایان بازی‌های امروز:

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار