رسولی: بعد از ثبت ازدواجم به ایران برگشتم/ با حمایت مسئولان بالاتر از ۷۰ متر پرتاب می‌کنم

پرتابگر دیسک کشورمان درباره اتفاقات رخ داده در اردوی بلاروس توضیحاتی را ارائه کرد.

حسین رسولی پرتابگر دیسک کشورمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تمریناتش در بلاروس اظهار کرد: اردوی خیلی خوبی در بلاروس پشت سرگذاشتم و این اردو در پیشرفتم و بالا بردن رکوردم خیلی موثر است.

پرتابگر کشورمان درباره اتفاقات رخ داده در اردوی بلاروس گفت: من بعد از اینکه ازدواجم در بلاروس ثبت رسمی شد به ایران برگشتم. همچنین تمرینات خوبی زیر نظر مربی بلاروسی انجام دادم و اکنون هم وضعیتم خوب است و آماده حضور در مسابقات داخلی و بین المللی برای کسب سهمیه المپیک هستم.
 
او ادامه داد: به هر حال با عنایت خداوند، حمایت خوب مسئولان و  برگزاری اردو‌های منظم می‌توانم در آینده‌ای نه چندان دور بالای ۷۰ متر دیسک پرتاب کنم. من به ملت ایران و خاک وطنم عشق می ورزم و تلاشم را می کنم که با بالا بردن پرچم ایران در مسابقات المپیک و جهانی دل مردم را شاد کنم. علاوه بر این فرزند این خاک هستم و با جان و دل برای اعتلا و موفقیت ورزش کشورمان خواهم جنگید.
 
پرتابگر دیسک کشورمان در پایان گفت: از صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک و مسئولان تشکر می‌کنم که در یک سال گذشته از من حمایت کردند و امیدوارم با گرفتن مدال المپیک قسمتی از زحمات‌ آنها را جبران کنم.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار