نمایشگاه پوستر و عکس با موضوع عفاف و حجاب و ترویج سیره اهل بیت (ع)، با عنوان "سبک زندگی اسلامی" در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رضا شجاعی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در نشست کمیته عفاف و حجاب، نقش حوزه صنعت در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را بی بدیل برشمرد و گفت: نمایشگاه پوستر و عکس با موضوع عفاف و حجاب و ترویج سیره اهل بیت (ع) با عنوان سبک زندگی اسلامی در شهرک‌های صنعتی منتخب برنامه ریزی شده که برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه در مسئله عفاف و حجاب هم باید مداومت شود و هم از تاثیرات آن محافظت نماییم، افزود: نهادینه کردن عفاف و حجاب یک مسئولیت دینی و وظیفه همگان بوده و در این راستا باید با کار‌های فرهنگی و آگاه سازی هجمه‌های فرهنگی به خوبی ایفای نقش کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با اشاره به اینکه مسئله عفاف و حجاب فقط مختص بانوان نیست، ادامه داد: عفاف و حجاب و بحث پوشش صرفاً مرتبط با بانوان نبوده و همه افراد اعم از مرد و زن را در برمی‌گیرد و با تمام جامعه ارتباط مستقیم دارد.

شجاعی بیان کرد: صنعتگران با اقدامات فرهنگی که در استان انجام دادند گام‌های اساسی در این زمینه برداشتند و عفاف و حجاب که نماد بنیادین اسلامی بوده را برجسته کردند.

انتهای پیام//ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.