شناسایی ۳۹۹ مورد مثبت مبتلا به کرونا در فریمان

مدیر شبکه بهداشت و درمان فریمان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۳۹۹ مورد مثبت مبتلا به این ویروس در این شهرستان شناسایی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدعلی پاینده مدیر شبکه بهداشت و درمان فریمان  گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور تاکنون ۳۹۹ مورد مثبت مبتلا به کرونا در فریمان داشته‌ایم که از این تعداد ۳۰۷ نفر موارد سرپایی و ۹۲ نفر مابقی هم موارد بستری بودند.
 
او افزود: از مردم می‌خواهیم که توصیه‌ها و هشدارها را جدی بگیرند و با تداوم همکاری‌ها با خادمان حوزه سلامت با کوچکترین بی‌احتیاطی‌شان سلامت خود و دیگران را به‌خطر نیندازند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان فریمان ادامه داد: خوشبختانه با امکانات خوبی که در حوزه درمان فریمان وجود دارد تمامی موارد کرونایی را در مرکز درمانی حضرت زهرا (س) پاسخگو بودیم و از ابتدای شیوع این ویروس منحوس تاکنون فقط یک مورد انتقالی به بیمارستان امام رضا (ع) مشهد انجام شده است.

پاینده با اشاره به خدمات ارائه شده در بیمارستان این شهر در رابطه با آمار سه ماهه نخست سال ۹۹، بیان کرد: مجموع آمار بیماران بستری در بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان ۱ هزار و ۳۰ نفر بوده که از این میزان ۷۵۷ نفر بیمار غیرکرونایی بودند و ۲۷۳ نفر هم در بخش حاد تنفسی بستری شدند؛ همچنین از این تعداد نیز نتیجه تست پی سی آر ۷۸ نفر از آنان مثبت بوده است.

او با بیان اینکه شبکه بهداشت و درمان فریمان از ابتدای شیوع کرونا در کشور به‌ویژه از زمان آغاز موج دوم این ویروس منحوس طرح درمان در منزل را دنبال می‌کند، تصرح کرد: اکثر بیماران کرونایی و غیرکرونایی فریمانی در منزل تحت درمان هستند، زیرا معتقدیم که سیر مراحل درمانی بیماران در منزل به مراتب مؤثرتر از مراکز درمانی است، مگر آنکه وضعیت فرد بیمار نامساعد باشد و به جهت حفظ جانش نیاز به حضور در بیمارستان باشد.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.