هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس/ فرصت سوزی منچستریونایتد در ثانیه‌های آخر

هفته سی و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس با توقف منچستر یونایتد برابر ساوتهمپتون به پایان رسید.

هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس/ منچستریونایتد به رتبه سوم جدول رسید//// کار نشودبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در آخرین بازی از هفته سی و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس، تیم منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان ساوتهمپتون بود که این بازی با نتیجه مساوی  ۲ بر ۲ به پایان رسید.

در این بازی ابتدا" استوارت آرمسترانگ" در دقیقه ۱۲ ساوتهمپتون  را با یک گل پیش انداخت، اما "مارکوس رشفورد" در دقیقه ۲۰ و "آنتونی مارسیال" در دقیقه ۲۳ برای منچستریونایتد ۲ بار گلزنی کردند تا شیاطین سرخ برای کسب ۳ امتیاز سرنوشت ساز این دیدار خانگی امیدوار شود. اما دقیقه ۶+۹۰ "اوبافمی" اندوخته های شاگردان "سولشر" را بر باد داد و گل تساوی بخش ساوتهمپتون را به ثمر رساند و بازی با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید.

منچستر یونایتد با این نتیجه ۵۹ امتیازی شد و  در همان رتبه پنجم باقی ماند. ساوتهمپتون هم با ۴۵  امتیاز در رتبه دوازدهم جای گرفت.

با توجه به وضعیت امتیاز‌های لیورپول (۹۳) و منچسترسیتی (۷۲) این ۲ تیم حضور خود را در رقابت‌های فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا قطعی کرده اند و حالا دیگر تیم‌های برتر لیگ جزیره  بر سر کسب ۲ سهمیه باقیمانده انگلیس در لیگ قهرمانان اروپا ، ۳ هفته حساس و سرنوشت ساز  را پیش رو خواهند داشت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار