در آستانه روز زیارتی امام رضا(ع)؛

تعویض پرچم گنبد حرم مطهر رضوی + فیلم

پرچم سیاه بر فراز گنبد حرم مطهر حضرت ثامن‌الائمه (ع) به اهتزاز درآمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  در آستانه روز زیارتی ⁧امام رضا⁩ (ع) پرچم سیاه بر فراز گنبد حرم مطهر حضرت ثامن‌الائمه (ع) به اهتزاز درآمد.

پرچم سیاه بر فراز گنبد رضوی

 

 

ویژه برنامه‌های روز زیارتی امام رضا (ع) در حرم مطهر رضوی

حجت اسلام و المسلمین حجت گنابادی نژاد معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: مراسم روز زیارتی مخصوص امام رضا (ع) چهارشنبه این هفته در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

او با اشاره به برنامه‌های روز زیارتی امام رضا (ع) در حرم مطهر رضوی اشاره کرد و افزود: درباره اینکه چرا روز ۲۳ ذی‌القعده روز زیارتی امام رضا (ع) است، قول های متعددی بیان شده، اما برخی از افراد معتقدند امام هشتم شیعیان در این روز به شهادت رسیده اند، از این رو ۲۳ ذی‌القعده روز زیارتی مخصوص ایشان نامیده شده تا مردم به ذات آن حضرت و به نقشی که ایشان در ایجاد مدینه رضوی داشتند پی ببرند.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ادامه داد: بخش اول این مراسم‌ها ساعت ۱۱ در رواق امام خمینی (ره) با سخنرانی آیت الله سیداحمد علم الهدی امام جمعه مشهد و نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی و مدیحه سرایی امیر عارف برگزار خواهد شد که صوت و تصویر آن به صورت زنده در صحن‌ها پخش می‌شود.

حجت اسلام و المسلمین حجت گنابادی نژاد بیان کرد: بخش دوم مراسم روز زیارتی امام هشتم (ع) از ساعت ۱۷:۳۰ در صحن جامع رضوی با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز می‌شود و پس از آن حجت الاسلام والمسلمین محمد مروج به ایراد سخنرانی می‎پردازد.

او تصریح کرد: در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین اسلامی فر زیارت جامعه کبیره را قرائت خواهد کرد.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فردین
۰۷:۳۶ ۲۵ تير ۱۳۹۹
یا امام رضا نوکرتم
تا نبخشیدیم و نیامرزیدیم از دنیا نبر.....
آمین
آخرین اخبار