معاون رئیس جمهور خبر داد؛

افزایش ۶۵ درصدی حقوق کادر درمان در کشور

معاون رئیس جمهور از افزایش ۶۵ درصدی حقوق کادر درمان در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و معاون رئیس جمهور امروز در سفر به چهارمحال و بختیاری و نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه ستاد اقتصاد مقاومتی استان از  افزایش ۶۵ درصدی حقوق کادر درمان در کشور خبر داد.

او  افزود: کارانه پرسنل درمانی نیز به زودی پرداخت خواهد شد.

نوبخت با بیان اینکه سفر‌های استانی دو وجه دارد، گفت: یک وجه آن مطالبات مردمی است که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به زبان جاری کردند و وجه دیگر گزارش مسئولان است.


بیشتر بخوانید


نوبخت با بیان اینکه علی‌رغم گمان دشمنان، حقوق کارکنان دولت رأس زمان معین پرداخت می‌شود، تشریح کرد: افزایش حقوق و همسان‌سازی برای کارمندان، بازنشستگان و کارگران انجام شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با تاکید بر اینکه کشور با قدرت سرپاست، گفت: برای خدمت به مردم همه در کنار هم کار خواهیم بود و البته سختی‌هایی وجود دارد، اما مانع ما نخواهد شد و گام به گام به جلو حرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کارمند
۲۱:۰۱ ۲۶ تير ۱۳۹۹
باسلام،ببخشیدمن کارمندرسمی بیمارستان تامین اجتماعی هستم،ازاسفندودربحبوحه ی کرونا وجانفشانی های ما علیه این بیماری زمزمه ی افزایش ۵۰درصدی امتیازات فصل دهم بگوش رسیدودرهمان زمان دردوقدمی مابرای پرسنل بهداشت ودرمان اجرایی شدوماالان دراواخرتیرماه هستیم وهنوز دریغ از ریالی افزایش حقوق،تازه خبرهایی بگوش میرسه که افزایش ۵۰ درصدی وحق مرزی رد شده ودرتامین اجتماعی تصویب نشده،مگرهمه ی ماپرسنل کادردرمان بایک بیماری یکسان مبارزه نمیکنیم؟تبعیض تااین حد؟چرامسئولان تامین اجتماعی بعداز۵ماه بایداین مصوبه را تاییدنکنند؟
آخرین اخبار