بسته اینستاگرامی هنرمندان به تاریخ ۲۴ تیر؛

وقتی خانم بازیگر به دوران قاجار می‌رود/ آهنگساز معروف از طنازی مهران غفوریان می‌گوید

گزیده‌ای از پست‌های هنرمندان در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید:

 

علیرضا طلیسچی، خواننده محبوب و پرطرفدار سبک پاپ کشور، با انتشار تصویر متفاوتی از خود در صفحه اینستاگرامش نوشته است:

ک نَهر کوچک!
از سر اعیان نشین ترین کوچه های شهر هم که بگذرد زورش به دریا نمیرسد ،
آخرش بایدسرریز شود به دریا
"

.

 

جواد عزتی، بازیگر معروف و مشهور سینما و تلویزیون، که آثار طنز و جدی زیادی در کارنامه کاری خود دارد، تصویر تازه‌ای از خود در اینستاگرام منتشر کرد.

.

سامان احتشامی، نوازنده پیانو اهنگساز معروف کشور، تصویری از خود در کنار مهران غفوریان، بازیگر طنز سینما و تلویزیون منتشر کرده و نوشته است:

"آقا مهران... ماشالا به جونت...خدائى خيلى مهمه تو سلفى آقا غفوريان باشى...
فك كنم ايرانى اى وجود نداشته باشه كه با توى نابغه نخنديده باشه و عشق نكرده باشه
"

.

الیکا عبدالرزاقی، هنرپیشه تلویزیون و تئاتر، ویدئویی از حمید سمندریان، کارگردان نامدار تئاتر منتشر و از همکاری  آشنایی با این هنرمند بزرگ ابراز خوشبختی و خوشحالی کرد.

"حمید سمندریان بزرگ ،تنها استاد بازیگری من .چقدر خوش شانسم من که این مرد بزرگ رو از نزدیک میشناختم"

.

 

فاطمه گودرزی، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار تصویر متفاوتی از خود با پوششی قدیمی، در صفحه‌ اینستاگرامش اینطور نوشت:

"یاد قدیما بخیر
اون موقعها همه چیز از الان ساده تر بود وراحتتر میخوام بگم کاش اونجوری زندگی میکردیم میبینم بخشهایی از زندگی فعلی ومثلا تکنولوژی هم بد نیست البته نه به این شکل که ما استفاده میکنیم نهایتا نباید غر زد یا خیلی شاکی بود دوس دارم از خداوند تشکر کنم وشاکر باشم وسلامتی برای همه دوستان وعزیزان وهموطنانم بخوام وبعد شرایط اقتصادی بهتر چون این نشد وضع"

.

 

شبنم مقدمی، هنرپیشه  سینما و تلویزیون، با به اشتراک گذاشتن تصویری از خود که ماسک بر صورت زده است در اینستاگرام نوشت:

"بی درد نبودیم هیچ وقت ِ روزگار. نسل ِ من بی غصه گی و فارغ بالی را به یاد نمی آورد، تا بوده غمی ، هراسی ، اضطرابی همراه جان مان بوده...آمدن و ماندگار شدن ِ کرونا تتمه ی جان و توان مان را هم گرفته...واضح است و همگی درک می کنیم. روزگارمان سخت بود و سخت تر هم شد .اما یادمان باشد برای ادامه راه چاره ای جز روشن نگاه داشتن ِ چراغ ِ امید در دل هامان نداریم.به امید ِ روزهای روشن بی هیچ بیماری ...به امیدِ بازگشتِ آرامش به ما و همه ی جهان مراقب هم ، مراقب ِ دیگران و عزیزان مان ، مراقب خودمان باشیم.
رعایت نکات بهداشتی را بی فایده نشماریم.دست شستن ِ مدام ، با حوصله و صحیح ،استفاده ی مداوم از ماسک ، عدم حضور در اجتماعات تا جای ممکن و رعایت دقیق ِهمه ی نکات ِ بهداشتی ای که همه ی ما هر روز چندین بار می خوانیم و می شنویم. می تواند از بیماری محفوظ مان بدارد.
برای هم دعا و آرزوهای خوب کنیم.باید از این مهلکه به یاری هم جان درببریم.
بلا و بیماری از همگان دور ، صحت و سلامت نزدیک
"

.

 

علیرضا آرا، بازیگر تلویزیون و همسر شبنم مقدمی نیز تصویری از خود با گریم جدید و متفاوتی منتشر کرده و نوشته است:

"روزهایی که گذشت، سالهایی که رفت...
حسرت لحظه‌هایی که برنمی‌گردد. کاش خوابی باشد عمیق و به تلنگری بیدار شویم، تاری چشم‌ها که برود، میان بهشت و آرامش، خرّمی و آسایش پیدا کنیم خود را. گیج و هیجان‌زده، امیدوار و سرخوش. بی دغدغه در آغوش کشیم همسایگانِ بیدار شده از خواب را کنارمان، ردیف به ردیف ، قطه به قطعه ، کفن به کفن... سلام، حالت چطور است هم‌گورِ نازنین؟ اهل کجایی؟
"

.

 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.