اصلاح و بهینه سازی شبکه برق روستای نزاز در سنندج

مدیر اموربرق جنوب شهرستان سنندج از اصلاح و بهینه سازی شبکه برق روستای نزاز از توابع بخش سیروان شهرستان سنندج خبر داد.

جمال الدین حسینی مدیر اموربرق جنوب سنندج در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: اجرای پروژه تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار و اصلاح آن فرصتی برای احیای نقاط روستایی و استانداردسازی شبکه برق در روستا‌ها است که درسال جاری در سطح شهرستان سنندج به خوبی دنبال می‌شود.

مدیراموربرق جنوب سنندج از اصلاح، بازآرایی و بهینه سازی شبکه برق روستای نزاز از توابع بخش سیروان شهرستان سنندج با اعتباری بالغ بر ۲ میلیاردو پنجاه میلیون ریال خبر داد.

حسینی افزود: با اجرای این طرح هزارو ۳۵ مترشبکه فشارضعیف و ۳۲۰ مترشبکه فشارمتوسط هوایی با محوریت اصلاح وبهینه سازی توزیع برق در راستای ارتقاء و بهبودکیفیت ولتاژمشترکان، رفع حریم خطوط فشارمتوسط وفشارضعیف، کاهش تلفات فنی وغیرفنی، کاهش خاموشی‌های ناخواسته به دلیل شرایط جوی نامساعد درروستاها، افزایش ایمنی در محیط کار، ارتقای شاخص‌های بهره برداری و خدمت رسانی مطلوب به مشترکان انجام می‌شود.

او در پایان خاطرنشان کرد: اصلاح، بازآرایی و تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار روستا‌های (نیر، محراب و تنگیسر) نیز در هفته جاری با هدف استاندارسازی شبکه و به منظور ارایه خدمات مطلوب به مشترکان روستایی دردست اقدام است.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: صنعت برق ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.