بازرسی از حوزه‌های برگزاری آزمون نهایی در غرب اهواز

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: ۲ هزار و ۵۱ پایش از حوزه‌های برگزاری آزمون نهایی پایه دوازدهم انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید محمد علوی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: به همت کارشناسان بهداشت مدارس، محیط و مبارزه با بیماری‌ها در مراکز بهداشت، مراقبین سلامت و بهورزان طی یک ماه تعداد ۲ هزار و ۵۱ بازدید از حوزه‌های آزمون نهایی پایه دوازدهم انجام شد.

او افزود: پایش‌ها از ۳۲۱ حوزه امتحانی، در شهرهای زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی اهواز صورت گرفت و نظافت مدارس، گندزدایی سطوح تماس، تهویه مناسب محل، تجهیزات ضدعفونی و مایع دستشویی، پیشگیری از تجمعات، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، وجود پوستر‌های آداب تنفسی و شستشوی دست ها، استفاده از ماسک و دستکش برای دانش آموزان انجام شد.

علوی بیان داشت: همچنین جلوگیری از توزیع مواد خوراکی در زمان برگزاری آزمون، جداسازی افراد مشکوک در اتاق ایزوله و بررسی ثبت نام سامانه salamat.gov.ir مورد بررسی قرار گرفت.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز هدف اصلی در انجام نظارت‌ها را حفظ سلامت حاضرین در زمان برگزاری آزمون عنوان کرد و گفت: با تلاش بی دریغ مراکز بهداشت و با همکاری و هماهنگی ادارات نواحی آموزش و پرورش، این مهم به بهترین وجه حاصل شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.