شرکت بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ دانش آموز پایه دوازدهم در امتحانات نهایی

مدیر آموزش وپرورش ناحیه ۴ اهواز از شرکت بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ دانش آموز پایه دوازدهم در امتحانات نهایی خبرداد.

علی شریفی مدیر آموزش وپرورش ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: زمینه و شرایط برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم براساس پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل ارسالی مربوط به پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در ۱۵ حوزه اجرایی (۷ حوزه دخترانه و ۸ حوزه پسرانه) این ناحیه فراهم شده است.

او با تاکید بر استقرار مراقب سلامت در حوزه‌های امتحان نهایی، افزود: مقررشد با هماهنگی و همکاری بهداشت منطقه و هلال احمر حوزه‌های امتحان نهایی به لحاظ بهداشتی آماده سازی شود.

شریفی بیان داشت: براساس تامین اعتبار ملزومات بهداشتی جهت پیشگیری از کرونا ویروس، تهیه تب سنج، موبایل یاب، دستکش، ماسک، بنر، شلید صورت و مواد ضدعفونی تهیه و در اختیار حوزه‌های اجرا و تصحیح قرار خواهد گرفت.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز  با تاکید بر استفاده از اقلام بهداشتی و حفاظتی به ویژه ماسک و دستکش از سوی عوامل اجرایی و دانش آموزان، تصریح کرد: ضد عفونی و گندزادیی حوزه‌های امتحان نهایی روزانه قبل و بعد از برگزاری امتحان الزامی است.

این مقام مسئول  گفت: از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود جهت برگزاری مطلوب امتحان نهایی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی استفاده خواهیم کرد چرا که آرامش و صحت برگزاری امتحانات نهایی اولویت ما است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.