مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کشتی برگزار شد/ معاون وزیر ورزش: با تمام توان کنار کشتی هستیم

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کشتی، به صورت وبینار در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ابتدای این مجمع که با حضور دکتر مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک، علیرضا دبیر و سیدجلال عسگری رئیس و دبیر فدراسیون کشتی و سایر اعضای مجمع به صورت کنفرانس اینترنتی برگزار شد، دکتر علی نژاد با شمارش هیات‌های حاضر در وبینار رسمی بودن مجمع را اعلام کرد.

در ادامه علیرضا دبیر با اشاره به تحویل گرفتن فدراسیون کشتی در یکسال گذشته گفت: خوشبختانه در یکسال گذشته کشتی ایران موفقیت‌های زیادی را کسب کرد. به طور مثال تیم ملی کشتی فرنگی با دو امتیاز اختلاف چهارم دنیا شد، تیم ملی کشتی آزاد ما نیز در جایگاه سوم ایستاد و تیم‌های امید آزاد و فرنگی و آلیش زنان و مردان نیز به جایگاه قهرمانی و نایب دست یافتند.

دبیر در ادامه با اشاره به مشکلات مالی فدراسیون کشتی ادامه داد: از روزی که فدراسیون کشتی را تحویل گرفتم با مسولان مالی فدراسیون سعی کردیم بدهی‌های به جا مانده را مشخص کنیم که تقریبا این کار بیشترین وقت ما را گرفت.

وی در مورد رفع مشکلات مالی فدراسیون گفت: زمانی که فدراسیون را تحویل گرفتم اوج اعزام تیم‌های ملی به مسابقات جهانی بود که برای اعزام این تیم‌ها با مشکلات مالی زیادی روبرو بودیم، اما خوشبختانه با کمک دوستان و حمایت‌هایی که از ما شد توانستیم تیم‌ها را سر موقع و به بهترین شکل به مسابقات اعزام کنیم.

رییس فدراسیون کشتی در ادامه با ارائه گزارشی از پرداخت و تسویه بدهی‌ها گفت: بدهی به جا مانده از فدراسیون قبلی نزدیک به ۶۰ میلیارد تومان بود، اما با لطف خدا توانستیم در این مدت بیش از سی میلیارد تومان از بدهی‌ها را پرداخت کردیم که ریز این پرداختی‌ها امروز به مجمع ارائه شد.

دبیر در ادامه با اشاره به توقف برنامه‌های فنی فدراسیون گفت: متاسفانه بیماری کرونا فعلا تمامی برنامه‌های فنی را متوقف کرده است. منتظر دستور ستاد مقابله با ویروس کرونا و وزارت ورزش و جوانان هستیم و از روزی که اعلام کنند حتما برنامه‌ها شروع می‌شود.

وی همچنین تاکید کرد: هر برنامه‌ای که برای تیم آزاد در نظر داشته باشیم برای تیم فرنگی هم در نظر داریم.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: البته برنامه‌هایی برای داوران و همچنین تدوین طرح چرخه انتخاب مربیان تیم‌های ملی نیز داریم که بعد از رفع مشکل شیوع کرونا این برنامه‌ها را آغاز خواهیم کرد.

در این مجمع موارد زیر توسط اعضاء به تصویب رسید:

- گزارش عملکرد فدراسیون کشتی شامل گزارش فعالیت‌های سالیانه و گزارش وضعیت موجود
- گزارش عملکرد مالی ارائه شده توسط خزانه دار
- گزارش بازرس فدراسیون کشتی
- گزارش حسابرس مستقل
- عقد قرارداد فدراسیون کشتی با حمایت کننده مالی
- برنامه عملیاتی (تقویم فنی) و بودجه فدراسیون در سال ۱۳۹۹
- تفویض اختیار اعضا به رئیس فدراسیون برای رسیدگی به بدهی مالیات به جا مانده از فدراسیون قبلی و برگزاری جلسات ویژه با کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، رییس سازمان امور مالیاتی، وزارت ورزش و فدراسیون کشتی
- راه اندازی صندوق مالی با کمک بخش خصوصی برای اهدای وام به کارکنان فدراسیون، با مشارکت فدراسیون کشتی و بخش خصوصی در یکی از بانک‌ها


بیشتر بخوانید: پاسخ IOC به نامه کمیته ملی المپیک: موضوع مدال کمیل قاسمی در حال بررسی است/ نمی توانیم زمان دقیقی را اعلام کنیم


علی نژاد:فدراسیون با برگزاری مجمع آنلاین رکورد زد/ پرداخت ۳۱ میلیارد بدهی عملکرد خیلی خوبی است

در این نشست دکتر علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کشتی گفت: اولین مجمع آنلاین تاریخی فدراسیون کشتی برگزار شد. تا قبل از این سابقه نداشت که یک مجمع فدراسیون به صورت آنلاین برگزار شود. اینجا هم کشتی یک رکورد زد و توانست آن را به نام خودش بزند.

وی ادامه داد: شکر خدا کشتی یکسال اخیر را خیلی خوب سپری کرد. موفقیت‌های بسیار خوبی به دست آمده و این نشان دهنده عملکرد خوب علیرضا دبیر و دوستانش است که توانستند یک عملکرد تیمی خوبی را داشته باشند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: علیرضا دبیر از قهرمانان خوب کشتی بود که نشان داد در زمان حضورش در شورای شهر و در عرصه سیاست خیلی خوب توانست کار‌های مدیریتی را فرا بگیرد.

وی گفت: پرداخت ۳۱ میلیارد بدهی نشان از عملکرد خیلی خوب مالی فدراسیون دارد و حتما این موضوع در ارزیابی کیفی فدراسیون‌ها نقش مهمی خواهد داشت.

علی نژاد اظهار داشت: یکی از کار‌های خوب در فدراسیون کشتی تعدیل نیرو‌های انسانی یود. چرا که فدراسیون کشتی با تورم نیرو مواجه بود و این خوب نبود که پول ورزش برای نیروی انسانی هزینه شود.

وی تصریح کرد: کسب کرسی بین المللی یکی از برنامه‌های مهم فدراسیون کشتی است. کرسی که به سختی به دست آمد و به آسانی از دست رفت و حالا امیدواریم که با حضور حمید سوریان بتواینم این مسولیت را دوباره به دست بیاوریم. سوریان از قهرمانان بزرگ نامی کشتی ایران و دنیا بوده و این شایستگی را دارد که باز هم این کرسی را برای ایران بدست بیاورد.

علی نژاد خاطرنشان کرد: وزارت ورزش با تمام توان در کنار فدراسیون کشتی است و هر کاری که لازم باشد انجام حواهد داد و حمایت‌های لازم در هر زمینه انجام می‌شود.


بیشتر بخوانید: عملکرد مالی یک سال گذشته فدراسیون کشتی/ تسویه بیش از ۳۱ میلیارد تومان بدهی در ۱۲ ماه


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار