امتحانات مرداد ماه دانشگاه آزاد اهواز غیر حضوری برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اهواز گفت: دانشجویان مطمئن باشند در مرداد ماه خبری از امتحانات حضوری نخواهد بود و آزمون‌ها قطعا به صورت مجازی و تستی برگزار می‌شود.

  حجت الاسلام و المسلمین فرج الله براتی رئیس دانشگاه آزاد اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: وضعیت خوزستان برای برگزاری امتحانات حضوری مناسب نیست و دانشگاه آزاد اجازه ندارد آزمون‌ها را حضوری برگزار کند همچنین دانشجویان مطمئن باشند در مرداد ماه امتحانات فقط به صورت مجازی و تستی برگزار ‌می‌شود.

او افزود: امتحانات دروس عمومی دانشگاه آزاد به صورت تستی و مجازی برگزار شد و آزمون‌های دروس تخصصی رشته‌های کاردانی و کارشناسی نیز در مرداد ماه به صورت تستی و مجازی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام براتی بیان داشت: ما تابع مدیریت کرونا هستیم و آنچه که برگزار می‌کنیم با هماهنگی با استانداری و مدیریت کرونا است و در ماه‌های گذشته من اعلام کردم در آینده اگر شرایط مهیا شد و این بیماری در کشور ریشه‌کن شد ممکن است امتحانات حضوری برگزار شوند، در آن زمان ما احتمال می‌دادیم شرایط در تابستان بهتر شود.

رئیس دانشگاه آزاد اهواز تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود در ترم تابستان هم مانند ترم گذشته کلاس‌ها به صورت مجازی برگزار‌می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.