تساوی پُرگل یوونتوس مقابل ساسولو/ پیروزی رم و تداوم بحران در لاتزیو

در ادامه دیدار‌های هفته سی و سوم سری آ ایتالیا، تیم‌های یوونتوس و لاتزیو متوقف شدند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم سری آ ایتالیا، از ساعت ۱۵ دقیقه بامداد پنجشنبه، چهار دیدار به صورت همزمان برگزار شد. در مهمترین مسابقه، یوونتوس صدرنشین مهمان ساسولو بود که با تساوی ۳ - ۳ متوقف شد.

دنیلو در دقیقه ۶، هیگواین در دقیقه ۱۲ و ساندرو در دقیقه ۶۴ گل‌های بیانکونری را در این بازی به ثمر رساندند و دوریچیچ در دقیقه ۲۹، براردی در دقیقه ۵۱ و کاپوتو در دقیقه ۵۴ گل‌های میزبان را زدند.

شاگردان ساری در ادامه روند نتایج ضعیفشان در هفته‌های اخیر در این بازی نیز از کسب پیروزی بازماندند تا با ۷۷ امتیاز و به لطف نتیجه نگرفتن سایر رقبا همچنان در صدر جدول باقی بماند. ساسولو نیز با ۴۷ امتیاز هشتم است.

در دیدار دیگر تیم لاتزیو که با سه شکست پیاپی وارد بحران شده و رتبه دوم جدول را از دست داده بود، مهمان اودینزه بود و باز هم نتوانست پیروز شود و به تساوی بدون گل رضایت داد. شاگردان اینزاگی با این تساوی ۶۹ امتیازی شدند و نتوانستند رتبه دوم را از آتالانتای ۷۰ امتیازی پس بگیرند. اودینزه نیز با ۳۶ امتیاز پانزدهم است.

در دیگر دیدار مهم، رم در ورزشگاه المپیکو میزبان هلاس ورونا بود و توانست با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی برسد تا پس از سه شکست متوالی در سری آ، حالا سه پیروزی پیاپی هم کسب کند و به روند خوبش بازگردد.

ورتوت در دقیقه ۱۰ از روی نقطه پنالتی و ژکو در دقیقه ۴+۴۵ برای گرگ‌ها گلزنی کردند و تک گل مهمان را پسینا در دقیقه ۴۷ به ثمر رساند.

جالوروسی با این پیروزی ۵۷ امتیازی شد و در رتبه پنجم جدول قرار دارد و خیالش را برای کسب سهمیه لیگ اروپا تا حد زیادی راحت کرد. هلاس ورونا نیز با ۴۴ امتیاز نهم است و از سهمیه لیگ اروپا دور شد.

در دیگر دیدار نیز فیورنتینا سه بر یک میزبان لچه رده هجدهمی را شکست داد و به رتبه سیزدهم رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار