تازه‌ترین خبر‌ها از نقل و انتقالات فوتبال اروپا

این روز‌ها بازار اخبار و گمانه زنی‌های مربوط به نقل و انتقالات بازیکنان باشگاه‌های فوتبال اروپا در رسانه‌های ورزشی قاره سبز بسیار داغ است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با نزدیک شدن به پایان فصل رقابت‌های فوتبال اروپا، سران باشگاه‌ها به فکر تقویت تیم‌های خود برای فصل آینده هستند و به همین دلیل بازار اخبار مربوط به نقل و انتقالات باشگاه‌های فوتبال قاره سبز این روز‌ها داغ است.

سایت «گل» در گزارشی جدیدترین اخبار نقل و انتقالات را گردآوری کرده است، که در زیر به برخی از مهمترین آن‌ها اشاره می‌ کنیم.

پوگبا در آستانه امضای قرارداد جدید ۵ ساله

به گزارش سان، "پل پوگبا" ستاره فرانسوی منچستر یونایتد در آستانه امضای قرارداد جدید ۵ ساله با این تیم است.

در روز‌های اخیر صحبت‌های زیادی درباره جدایی پوگبا از منچستر یونایتد مطرح شده، اما هواداران شیاطین سرخ انتظار دارند در پایان فصل این باشگاه اعلام کند که قرارداد جدیدی با این بازیکن امضا کرده است.

تازه‌ترین خبر‌ها از نقل و انتقالات فوتبال اروپا// کار نشود

هاورتز می‌خواهد به چلسی برود

به گزارش نشریه کیکر آلمان ستاره تیم بایرلورکوزن باشگاه آینده‌اش را انتخاب کرده و می‌خواهد به چلسی برود.

این بازیکن ۲۱ ساله پس از درخشش در رقابت‌های این فصل بوندسلیگا مورد توجه تیم‌های بزرگی مانند رئال مادرید، منچستریونایتد و لیورپول قرار گرفته است.
اما حالا او تصمیم گرفته راهی استمفوردبریج شود و به سران لورکوزن اطلاع داده  که می‌خواهد در پایان رقابت‌های لیگ اروپا از این تیم جدا شود. رقم بالای قرارداد هاورتز مانع بزرگی برای چلسی است. این تیم به تازگی "تیمو ورنر "و "حکیم زیاش"  را به خدمت گرفته است.

بایرلورکوزن حاضر نیست ستاره ملی پوش خود را به کمتر از ۱۰۰ میلیون یورو بفروشد، اما اکنون آماده گنجاندن بند پاداش و دیگر امتیازات به عنوان بخشی از مبلغ قرارداد است.

بواتنگ در بایرن مونیخ می ماند

به گزارش نشریه کیکر، " ژروم بواتنگ" مدافع تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ می‌خواهد تا پایان قراردادش در این تیم بماند. او در آخرین سال قرارداد خود با باواریایی‌ها قرار دارد و مدت‌ها است که ۲ باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و یوونتوس خواهان او هستند.

این در حالی است که گفته می‌شود او فقط در صورتی که پیشنهاد جذابی به دستش برسد باوریا را ترک خواهد کرد.

همبازی سامان قدوس در راه رنجرز

"بنگانی زونگو" هافبک تیم ملی آفریقای جنوبی و باشگاه آمیان فرانسه علاقمند است راهی گلاسکو رنجرز شود تا زیر نظر استیون جرارد در لیگ اروپا بازی کند.قیمت این بازیکن ۲۷ ساله ۴ میلیون یورو است.

دخه آ قصد جدایی از من یونایتد را ندارد

‏"داوید دخه آ" دروازه بان اسپانیایی تیم فوتبال منچستریونایتد در بحبوحه انتقادات از عملکردش گفت هیچ برنامه‌ ای برای ترک این باشگاه ندارد.
او تاکنون چهار صد بار برای شیاطین سرخ بازی کرده و تصمیم دارد این رقم را به ۲ برابر برساند.

تازه‌ترین خبر‌ها از نقل و انتقالات فوتبال اروپا// کار نشود

این در حالی است که "دین هندرسون" سنگربان جوان منچستریونایتد که به طور قرضی به شفیلدیونایتد منتقل شده، در این تیم درخشان ظاهر شده است و احتمال بازگشت او به اولدترافورد در فصل تابستان وجود دارد.

به گزارش فوتبال اینسایدر منچستریونایتد در اقدامی غافلگیرانه مایل است "جف هندریک" هافبک ۲۸ ساله تیم ملی جمهوری ایرلند را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد.

مذاکره آرسنال با مدافع نیس

باشگاه آرسنال برای جذب "مالانگ سار" بازیکن تیم نیس فرانسه با این بازیکن وارد مذاکره شده است، اما هنوز پیشنهادی برای خرید او  ارائه نکرده، .قرارداد سار با نیس به پایان رسیده و اکنون بازیکن آزاد محسوب می‌شود.

چهار تیم به دنبال زا‌ها

به گزارش دیلی میل، "ویلفرد زاها" ستاره تیم ملی ساحل عاج و باشگاه کریستال پالاس انگلیس مورد توجه چندین باشگاه انگلیسی و اسپانیایی قرار دارد تیم‌هایی مانند اتلتیکو مادرید، بایرن مونیخ، نیوکاسل و اورتون خواهان این بازیکن هستند.

کریستال پالاس تابستان گذشته برای زا‌ها ۸۰ میلیون پوند خواسته بود و مشخص نیست تابستان امسال چه مبلغی را بخواهد.

لالانا همبازی جهانبخش می‌شود

به گزارش فوتبال اینسایدر، "آدام لالانا" بازیکن تیم ملی انگلیس در آستانه جدایی از لیورپول است. قرارداد او با قهرمان این فصل لیگ برتر انگلیس به پایان رسیده و حالا او بازیکن آزاد محسوب می‌شود.

در حالی که تصور می‌شد لسترسیتی مقصد لالانا باشد، اما برایتون در پیشاپیش مشتریان این بازیکن آزاد قرار دارد.

اینتر میلان آماده قطع همکاری با اریکسن

به گزارش اسپرت مدیاست، کریستین اریکسن که ژانویه ۲۰۲۰ به اینتر میلان پیوسته، یکی از ۱۱ بازیکنی است که اینتر میلان تصمیم دارد در فصل نقل و انتقالات تابستانی با آن‌ها قطع همکاری کند.

آنتونیو کونته سرمربی اینتر تصمیم دارد در سن سیرو دست به خانه تکانی بزند.

تازه‌ترین خبر‌ها از نقل و انتقالات فوتبال اروپا// کار نشود

نگرانی لاپورتا از جدایی مسی

"خوان لاپورتا" رئیس سابق باشگاه بارسلونا ابراز نگرانی کرد که مسی ممکن است قرارداد خود را با این تیم تمدید نکند.

مسی تا سال ۲۰۲۱ با بارسا قرارداد دارد و روابط او با بارتومئو رئیس فعلی باشگاه خوب نیست و همین امر موضوع تمدید قرارداد را پیچیده می‌کند.

این در حالی است که بارتومئو اخیرا ابراز اطمینان کرد که ستاره آرژانتینی تیمش قرارداد خود را تمدید خواهد کرد.

آلابا در رادار منچسترسیتی

به گزارش اسکای اسپورت، "دیوید آلابا" مدافع تیم بایرن‌مونیخ مورد توجه منچستر سیتی قرار دارد.او تا سال ۲۰۲۱ با بایرن مونیخ قرارداد دارد و انتظار می‌رود تابستان امسال این تیم را ترک کند.سیتی اگرچه علاقمند به جذب این بازیکن است، اما تصور می‌کند او راهی لالیگا شود.

مارتینز جانشین آگوئرو

به گزارش اسکای اسپورت منچستر سیتی لائوتارو مارتینز، مهاجم اینتر میلان را جایگزین سرخیوآگوئرو مهاجم آرژانتینی خود می‌داند. منچسترسیتی معتقد است که مارتینز می‌تواند جانشین مناسبی برای  آگوئروی مصدوم باشد.

تازه‌ترین خبر‌ها از نقل و انتقالات فوتبال اروپا// کار نشود

در حالی که بسیاری مقصد این مهاجم آرژانتینی را بارسلونا می‌دانند، اما او هنوز در میلان مانده و گزارش شده است که وضعیت مالی منچسترسیتی برای جذب این بازیکن بهتر از بارسا است.

بند فسخ قرارداد این مهاجم آرژانتینی نود و هشت و نیم میلیون پوند است و اخیراً بارسا اعلام کرده است که برای خرید او عجله‌ای ندارد.

دورتموند در انتظار پیشنهاد منچستر یونایتد برای سانچو

دورتموند انتظار دارد منچستریونایتد که در آستانه کسب جواز حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا است به زودی پیشنهاد ۱۲۰ میلیون یورویی را برای جذب جیدون سانچو ستاره انگلیسی این تیم ارائه کند.

نگرانی آرتتا بابت وضعیت مالی آرسنال

میکل آرتتا سرمربی آرسنال به وضوح نگرانی خود را بابت وضعیت مالی این تیم برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی ابراز کرده است. او گفته  برای حضور در رقابت‌ها نیاز به بازیکن با کیفیت دارد. ولی وضعیت مالی تیم نگرانی بزرگی است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۲۷ تير ۱۳۹۹
وقتی تیم ثروت مندی مثل رئال اعلام کنه به دلیل مشکلات مالی این فصل خرید بزرگی نداره و تمرکزش روی فروش چند بازی کنه دیگه نمی شود از بازار نقل و انتقالات این فصل انتظار زیادی داشت