قلعه نویی: نحوه بازی تیم ما و تراکتور قشنگی فوتبال را از بین نمی‌برند/ کی روش و مسلمان را در اختیار نداریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تیم ما و تراکتور بسته بازی نمی‌کنند و لذت فوتبال را نمی‌گیرند.

قلعه نویی: تیم ما و تراکتور قشنگی فوتبال را از بین نمی‌برند/ کی روش و مسلمان را در اختیار نداریمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرقلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تیم تراکتور اظهار داشت: به طور حتم این بازی برای هر ۲ تیم از لحاظ جایگاهشان در جدول رده بندی اهمیت خاصی دارد. همچنین فوتبال ایران از قدیم روی تیم‌های فوتبال سپاهان و تراکتور حساب ویژه‌ای باز می‌کرد. به هر حال جای هواداران در این بازی خالی است و دوست داشتم که با حضور پرشور‌ها این دیدار برگزار می‌شد، چون دلم برای آن‌ها تنگ شده است. همچنین این بازی حساسیت جدولی هم دارد.  

او ادامه داد: خوشحالم که تیم‌های فوتبال تراکتور و سپاهان فوتبال بسته بازی نمی‌کنند و آن‌ها قشنگی و لذت را از فوتبال نمی‌گیرند. امیدواریم با یک بازی منطقی و خوب بتوانیم ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم. به طور حتم تیم تراکتور خط هافبک خوبی دارد و  اگر بتوانیم با پرسینگ و فشار زیاد هافیک‌های این تیم را از کار بیندازیم در آن صورت به هدفمان می‌رسیم.  

قلعه نویی درباره وضعیت مصدومان و محرومان تیم سپاهان بیان کرد: ما به این نتیجه رسیدیم که با توجه به شرایطی که داریم به کی روش استنلی ۲ هفته استراحت بدهیم، چون سلامت بازیکن مهمتر از سایر مسائل است. علاوه بر کی روش استنلی، محسن مسلمان هم برای این بازی نداریم، اما مابقی بازیکنان را در اختیار داریم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار