وضعیت آب و هوا در ۲۸ تیر؛

هوای اکثر نقاط کشور گرم‌تر می‌شود/ دمای خوزستان به ۵۰ درجه می‌رسد

طبق پیش بینی‌های سازمان هواشناسی، طی این هفته هوا در اکثر نقاط کشور گرم‌تر خواهد شد و در استان خوزستان از شنبه تا سه شنبه دما تا آستانه ۴۹ تا ۵۰ درجه سلسیوس نیز خواهد رسید.

گرمابه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، شمال کردستان، شمال زنجان، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس در استان‌های فارس، کهگیلویه و بویر احمر، چهارمحال بختیاری، شرق لرستان، غرب و جنوب اصفهان، شمال مرکزی و جنوب همدان افزایش ابر، بارش پراکنده، گاهی  رعد و برق و وزش باد‌های شدید موقت رخ خواهد داد.

طی ۵ روز آینده بخش‌هایی از ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات و شمال شرق هرمزگان، ارتفاعات کرمان و شرق فارس به تناوب افزایش ابر و بارش پراکنده، کاهی رعد  و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

از چهارشنبه بارش در شمال غرب کشور آغاز خواهد شد.

طی این هفته، ماندگاری هوای گرم و شرایط تابستانه در اغلب نقاط کشور برقرار خواهد بود، در استان‌ خوزستان از شنبه تا سه شنبه دما تا آستانه ۴۹ تا ۵۰ درجه سلسیوس خواهد رسید و در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه کاهش محسوس دما در شمال غرب کشور به ویژه ساحل شمالی کشور ۶ تا ۱۰ درجه سلسیوس از گرمای هوا در این مناطق کاسته خواهد شد.

از امروز تا سه شنبه نوار شرقی کشور به ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید پیش بینی می‌شود در برخی از ساعات همراه با گرد و خاک خواهد بود.


بیشتر بخوانید


وضعیت آب و هوا در ۲8 تیر؛

وضعیت آب و هوا در ۲8 تیر؛

وضعیت آب و هوا در ۲8 تیر؛

وضعیت آب و هوا در ۲8 تیر؛

وضعیت آب و هوا در ۲8 تیر؛

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار