۸۰ میلیارد ریال روزانه در مشهد صرف وسایل حفاظت بهداشتی می‌شود

تامین وسایل حفاظتی پیشگیرانه و مواد ضدعفونی برای مقابله با انتقال ویروس کرونا در بیمارستان ها و مراکز درمانی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد روزانه ۸۰ میلیارد ریال هزینه صرف می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر حمیدرضا اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تامین وسایل حفاظتی پیشگیرانه و مواد ضدعفونی برای مقابله با انتقال ویروس کرونا در بیمارستان ها و مراکز درمانی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد روزانه ۸۰ میلیارد ریال هزینه صرف می‌کند.
 
او افزود: از روز‌های ابتدایی شیوع ویروس کرونا و ابتلا به بیماری کووید ۱۹ اقدامات لازم به منظور توسعه زیر ساخت‌ها و تامین تجهیزات مورد نیاز در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی توسط معاونت توسعه مدیریت دانشگاه صورت گرفته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه آماده‌سازی آزمایشگاه تست کرونا در بیمارستان امام رضا (ع) ظرف مدت سه روز را از جمله اقدامات مهم دانشگاه در این دوران بوده است، ادامه داد: آماده‌سازی این آزمایشگاه در شرایط عادی هفته‌ها به طول می‌انجامید که در یک اقدام جهادی به منظور ارائه خدمات به بیماران در کوتاه‌ترین زمان ممکن آماده شد.
 
اسلامی بیان کرد: حوزه‌های مختلف این معاونت نقش حمایتی و پشتیبانی را از مراکز درمانی در بحران کرونا دارند و در این مسیر به طور شبانه‌روزی تلاش می‌کنند.
 
او تصریح کرد: آماده‌سازی و فعال شدن اورژانس بیمارستان قائم (عج)، تکمیل بخش عفونی بیمارستان امام رضا (ع)، پارتیشنبندی اورژانس عدالتیان و نصب و راه‌اندازی سیستم‌های هواساز و تهویه در مراکز درمانی کرونایی به منظور اکسیژن رسانی و تهویه هوای بخش‌ها از دیگر اقدامات انجام شده در مقابله با کرونا بوده است.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.