ثبت آمار بالاترین نرخ تولید محصولات پتروشیمی امیرکبیر

مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر گفت: بالاترین رکورد تولید محصول پلی اتیلن سنگین در شرکت پتروشیمی امیرکبیر به ثبت رسید.

 غلامپور مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت:  تولید پلی اتیلن سنگین، ۹۵ درصد ظرفیت اسمی برای اولین بار محقق شد و ۳۲ درصد افزایش محصول پلی اتیلن سنگین نسبت به مدت مشابه پارسال تحقق یافته است که پتروشیمی امیرکبیر توانست تا بالاترین رکورد تولید محصول را به ثبت برساند.

او بیان داشت: در تولید پلی اتلین سبک خطی، توانستیم۹۳ درصد ظرفیت اسمی را برای اولین بار محقق کند و بالاترین رکورد تولید این محصول از سال ۹۵ به این سو را به خود اختصاص دهد و در تولید پلی اتیلن سبک،۷۲ درصد ظرفیت امیرکبیر در سال ۹۸ رکورد کمترین ساعات تعطیلی به وقوع پیوست، به خود اختصاص داده است. طراحی برای اولین بار محقق شده و بالاترین رکورد تولید در سال‌های گذشته به ثبت رسیده است.

غلامپور افزود: پتروشیمی امیرکبیر، این شرکت در سال ۹۸ دستاورد‌های مهمی را در عرصه تولید انواع محصولات شرکت به ویژه پلی اتیلن، فروش داخلی و صادراتی داشته است که در نوع خود هرکدام به ثبت رکود‌های جدید از زمان آغاز به کار شرکت پتروشیمی امیرکبیر منجر شده است.

مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر تصریح کرد: موفق شد تا ۸۷ درصد پوشش بودجه و ۸۸ درصد پوشش طراحی دریافت خوراک مایع را محقق کند همچنین در بخش خوراک اتیلن،۲۰۲ درصد پوشش بودجه و ۱۴۸ درصد پوشش دریافت خوارک اتیلن را محقق کرده است.

این مقام مسئول گفت: این شرکت در بخش تولیدات محصولات پلی میری، در سال ۹۸ توانست ۲۲ درصد نسبت به سال ۹۷ افزایش تولید داشته باشد که این میزان تولید بالاترین رکورد از زمان شروع به کار شرکت محسوب می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار