در بسته حوادث امروز بخوانید؛

کشف انبار ۲۵ میلیاردی پوشاک قاچاق در اصفهان / دستگیری عامل برداشت غیر مجاز از حساب

مهم‌ترین حوادث امروز ۳۰ تیر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز ۳۰ تیر ماه  سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف انبار ۲۵ میلیاردی پوشاک قاچاق در اصفهان

سرهنگ "محمدرضا خدادوست فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پایگاه اطلاعاتی شهرستان اصفهان با اشرافیت اطلاعاتی خود از دپوی محموله‌ای از پوشاک خارجی قاچاق در یک انبار مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
 
کشف انبار ۲۵ میلیاردی پوشاک قاچاق در اصفهان / دستگیری عامل برداشت غیر مجاز از حساب


او افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم و هماهنگی با مقام قضائی از محل مورد نظر بازرسی به عمل آوردند و در نتیجه این عملیات ۱۴ هزار دست انواع پوشاک زنانه به همراه ۴۴ رول مارک لباس خارجی فاقد هرگونه مدارک گمرکی که به صورت قاچاق تهیه شده بودند، کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به توقیف اموال کشف شده و تحویل آن‌ها به اداره اموال تملیکی استان اظهار داشت: ارزش اموال کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۲۵ میلیارد ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری یک متهم در این رابطه و تحویل وی به مرجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: هر گونه فعالیت در زمینه کالای قاچاق باعث اخلال در نظم اقتصادی کشور، افزایش بیکاری جوانان و افزایش تورم می‌شود که در این راستا از مردم می‌خواهیم هرگونه اطلاعات و گزارشی در این زمینه را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع ماموران پلیس برسانند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.
 

دستگیری عامل برداشت غیر مجاز از حساب

سرهنگ "غلامرضا براتی فرمانده انتظامی خمینی شهر با اعلام جزئیات بیشتر این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان خمینی شهری مبنی بر اینکه مبلغ ۲۰ میلیون ریال به صورت غیر مجاز از حساب بانکی وی سرقت شده، بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتای این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با بررسی‌های پلیسی انجام شده مشخص شد متهم با به دست آوردن اطلاعات و رمز‌های عبور، مبلغ ۲۰ میلیون ریال طی چند مرحله از حساب بانکی وی برداشت کرده است.
سرهنگ براتی تصریح کرد: با انجام تحقیقات گسترده، متهم مذکور شناسائی و حسب دستور مقام قضائی نست به دستگیر وی اقدام شد.

این مقام انتظامی در پایان توصیه کرد: از در اختیار قرار دادن کارت اعتباری خود به افراد غیر جداً پرهیز کنید، رمز‌هایی را انتخاب کنید که غیرقابل حدس بوده و همچنین به هیچ عنوان بر روی آن یادداشت نکنید، هنگام وارد کردن اطلاعات حساب خود در پرداخت‌های اینترنتی حتما از کیبورد‌های مجازی استفاده کنید، در صورت پرداخت اینترنتی هزینه تلفن ثابت و همراه، از محل‌های مطمئن و دارای مجوز استفاده نموده و تمامی عملیات پرداخت را شخصا انجام دهید.
 

کشف ۴۲۰ میلیون ریال لوازم آرایشی قاچاق دربرخوار

سرهنگ "نعمت خلیلی فرمانده انتظامی شهرستان برخوار در تشریح این خبر گفت: ماموران اداره نظارت براماکن پلیس امنیت این فرماندهی در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و به منظور ساماندهی و پیشگیری از تخلفات در بین واحد‌های صنفی، روز گذشته با همکاری اتحادیه صنفی مربوطه از ۷ واحد صنفی فروش لوازم آرایشی در سطح این شهرستان بازدید کردند.

او افزود: طی این بازدید نظارتی مأموران و کارشناسان این اتحادیه صنفی، ضمن اطلاع رسانی قوانین و ضوابط کاری این صنف به متصدیان، موارد لازم را تذکر دادند.

سرهنگ خلیلی در پایان تصریح کرد: در اجرای این طرح ۴۲۰ میلیون ریال انواع لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق کشف شد.

او در پایان از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحد‌های صنفی، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.
 

کلاهبرداری باند خریداران اجناس دسته دوم

سرهنگ" حسین ترکیان با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری خریداران اجناس دسته دوم از آن‌ها تحقیقات در این خصوص توسط کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان آغاز شد.

او افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، شاکیان کالا‌های دسته دوم خود را جهت فروش در سایت دیوار و شیپور ثبت نموده و افرادی به عنوان خریدار با آن‌ها تماس گرفته و پس از قرار ملاقات و دیدن اجناس در ازای ثمن معامله اقدام به ارائه چک بانکی و یا دلار می‌کردند که شاکیان بعداً متوجه سرقتی بودن چک‌ها و جعلی بودن دلار‌ها می‌شدند.

او افزود: کارآگاهان در ادامه با انجام تحقیقات از مال باختگان و بکارگیری یک سری اقدامات علمی و تخصصی و استفاده از تجهیزات هوشمند موفق شدند هویت اعضای این باند که ۳ نفر بودند را بدست آورند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ۲ نفر از متهمان دارای سوابق متعدد در زمینه کلاهبرداری بودند اظهار داشت: پس از مشخص شدن هویت کلاهبرداران، ماموران با اخذ مجوز از مقام قضائی طی یک عملیات منسجم و هماهنگ آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان از ۸ نفر مبلغ ۲ میلیارد و ۶۵ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند اظهار داشت: با شناسایی متهمان از سوی مال باختگان و اعتراف صریح متهمان به بزه انتسابی خود در این خصوص پرونده تشکیل و هر ۳ نفر برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل شدند.
 

آتش سوزی کامیون حامل مواد اشتعال زا در محور میمه - اصفهان

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی میمه گفت: در این حادثه آتش سوزی که نیمه شب گذشته در ۱۵ کیلومتری شهر میمه واقع در محور میمه - اصفهان رخ داد کامیون حامل الکل، مواد ضدعفونی و پد گاز استریل دچار آتش سوزی شد.

مهدی شهیدی افزود: با حضور به موقع ماموران آتش نشانی میمه، آتش سوزی مهار شد.
وی گفت: خوشبختانه در این حادثه کسی آسیب ندید.

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی میمه علت این حادثه را رعایت نکردن موارد ایمنی حمل کالا اعلام کرد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.