رئیس بنیاد شهید:

۲۰ هزار واحد مسکن ایثارگران در کشور احداث می‌شود/ پرداخت دیون و مطالبات ایثارگران تا پایان دولت

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از تامین زمین برای ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی ویژه ایثارگران خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در گلزار شهدای بیرجند در سفر خود به خراسان‌جنوبی برای پیگیری دو هدف جدی خبر داد و گفت: با پیگیری و همت استاندار پرتلاش و جدی خراسان‌جنوبی امروز و در این سفر دو تفاهم‌نامه همکاری به امضا می‌رسد.

او افزود: یکی از این تفاهم‌نامه‌ها در راستای تحقق مواد ۷ و ۸ قانون جامعه خدمات مورد تأکید رئیس جمهور است که به‌منظور تأمین مسکن ایثارگران در خراسان‌جنوبی منعقد می‌شود.

اوحدی با بیان اینکه اشتغال از مسائل جدی کشور برای همه جوانان و به‌ویژه فرزندان شهدا، جانبازان و جامعه ایثارگران است، تصریح کرد: تفاهم‌نامه‌ای با هدف تأمین اشتغال جامعه هدف در این استان به امضاء خواهد رسید.

او از پرداخت بخشی از مطالبات بازنشستگی خانواده شهدا خبر داد و عنوان کرد: همچنین در این مصوبات آمده که باب ویژه‌ای برای مسکن ایثارگران باز شود و نتیجه‌اش تأمین زمین برای ۲۰ هزار واحد مسکونی و افزایش ۲۰ درصدی وام مسکن بود.

اوحدی  اعلام کرد: پنج مصوبه در هیئت دولت برای ایثارگران گرفته شده که نشان توجه مسؤولان به جامعه ایثارگر است که انجام تعهدات، دیون و مطالبات جامعه ایثارگری تا پایان دولت یکی از این مصوبات است.

 


بیشتر بخوانید


او با تأکید بر اینکه این اخلاص و از خودگذشتگی مسؤولیت ما را در شرایط فعلی سنگین‌تر می‌کند، افزود: امروز که دشمن با فشار حداکثری، استقلال کشور را هدف گرفته، مردم پیمان بسته‌اند و دست از ارزش‌های خود برنمی‌دارند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در ادامه سفر به استان خراسان‌جنوبی در دیدار با نماینده، ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، گفت: امروز جامعه نیازمند روحیه‌هایی مانند روحیه مردمی نماینده، ولی فقیه در خراسان‌جنوبی و تلاش خستگی‌ناپذیر مقام عالی دولت در این استان است.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.