هم‌حزبی‌های نتانیاهو به دنبال برکناری او از ریاست لیکود هستند

با افزایش نارضایتی از عملکرد نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، هم‌حزبی‌های او هم به فکر برکناری او از ریاست حزب لیکود افتاده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسرائیل نشنال نیوز، پایگاه صهیونیستی «عاروتص شوع» اطلاعاتی را بدست آورده که خبر از مخالفت اعضای کنونی و پیشین حزب  حاکم لیکود رژیم صهیونستی با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم، می‌دهد و بیانگر خواست برکناری او از سوی این مقامات است.

بنا بر این گزارش، با افزایش نارضایتی در رژیم صهیونیستی از عملکرد نتانیاهو و تظاهرات گسترده‌ای که در مناطق اشغالی شکل گرفته است، اکنون حزب لیکود به فکر برکناری او از ریاست حزبشان هستند.

در اطلاعات این پایگاه آمده است که اعضای لیکود بر این باورند نتانیاهو اهداف حزب و راستگرایان را کنار گذاشته و تنها به خود و فسادهایش فکر می‌کند.

آن‌ها همچنین بر بازگشت حزب لیکود به مسیر اصلی خود تاکید داشته و گفته‌اند نتانیاهو علیرغم چراغ سبز آمریکا برای اجرای طرح الحاق سی درصد فلسطین‌نشین کرانه باختری به اراضی اشغالی، آن را اجرا نکرده است.

اعضای لیکود معتقدند نتانیاهو در ظاهر راستگرا و رئیس حزب این حزب است، اما در عمل اهداف و اقدامات چپگرایان را اجرا می‌کند بنابراین ماندن او در ریاست به معنی فروپاشی لیکود است.

روز گذشته هزاران نفر در یک تظاهرات اعتراضی جدید در برابر خانه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه اعتراضات پرشوری که در چند روز گذشته برای استعفای او برگزار شده، حضور یافتند. این تظاهرات‌ها در پی تحقیقات‌هایی است که در خصوص فساد نتانیاهو و نیز سیاست‌های وی در برابر شیوع همه گیری ویروس کرونا صورت گرفت.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار