رفع مشکل آب در روستای دشت منطقه پشتکوه رستم

گروه جهادی کمیل سپاه ناحیه رستم با بررسی میدانی مشکل شبکه توزیع آب روستا برای کمک به مسئولان آبفا در رفع این مشکل از سوی این گروه جهادی قول همکاری دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، شبکه توزیع آب روستای دشت منطقه پشتکوه شهرستان رستم به دلیل فرسودگی و شکستگی‌های مکرر مشکلات فراوانی را برای مردم به وجود می‌آورد.

شبکه توزیع آب این روستا به دلیل مشکلاتی که در آن وجود دارد باید تعویض و با انجام این عملیات مشکل افت فشار، هدر رفت و کاهش کیفیت آب آشامیدنی این روستا برطرف شود.

برای تعویض این شبکه نیاز به ۷۰۰ متر لوله هست که قول‌هایی از جانب مسئولان آبفا شهرستان داده‌ شد، اما اقدامی برای مشکلاتی از قبیل ترکیدگی و نبود بهداشت لوله آب روستا انجام نشده و مردم روستا گلایه مند و چشم انتظار حرکت جهادی از سوی اداره آبفا شهرستان رستم هستند.

مردم روستای دشت منطقه پشتکوه شهرستان رستم مطالبات دیگری از قبیل آسفالت جاده این روستا، رفع مشکلات مسجد و غسال‌خانه، آرد و کود شیمیایی داشتند و ضمن گلایه از مسئولان رستم انتظار دارند نگاه ویژه‌ای به مناطق محروم داشته و مشکلات روستا را از نزدیک مشاهده کنند تا ببینند مردم این روستا‌ها از نبود بعضی امکانات در چه شرایط سختی زندگی می‌کنند که توجه ویژه به مناطق محروم در دستور کار گروه جهادی کمیل سپاه شهرستان رستم قرار دارد.

انتهای پیام/ت

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار