خادم: هیچ شرکت خصوصی توانایی مالکیت سرخابی‌های پایتخت را ندارد

معاون حقوقی سابق وزارت ورزش و جوانان گفت: در کشور ما هیچ شرکت خصوصی توانایی خرید سهام ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس را ندارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر‌ رضا خادم معاون حقوقی سابق وزارت ورزش و جوانان در رابطه با خصوصی سازی ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس در دوران مسئولیت خود اظهار کرد: من به مدت یک سال مسئول حقوقی وزارت ورزش و جوانان بودم. در این مدت مزایده‌ای برای خصوصی شدن ۲ تیم پر طرفدار پایتخت برگزار شد. دستگاه‌های امنیتی صلاحیت شرکت کنندگان در مزایده را رد کردند.

او ادامه داد: هیچ شرکت خصوصی در کشور ما وجود ندارد که بتواند مالکیت این ۲ باشگاه را بر عهده بگیرد. بهترین راه حل برای خصوصی کردن این ۲ باشگاه، عرضه سهام آن‌ها در بورس اوراق بهادار است. با خصوصی شدن باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس نگرانی‌های مردم در رابطه با این ۲ باشگاه بیشتر از قبل خواهد شد.


بیشتر بخوانید:


توفیقی را من به باشگاه استقلال آوردم

معاون حقوقی سابق وزارت ورزش و جوانان در رابطه با تاثیر او در انتخاب علی خطیر و پندار توفیقی به عنوان معاونان ورزشی باشگاه استقلال گفت: خطیر را نمی‌شناسم، ولی توفیقی را من به باشگاه استقلال معرفی کردم. به توصیه مسعود سلطانی‌فر (وزیر ورزش و جوانان) قرار بود از افرادی در گروه مدیریتی ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس استفاده شود که بتوانند منابع مالی خوبی را برای سرخابی‌های پایتخت تامین کنند.

خادم: هیچ شرکت خصوصی توانایی مالکیت سرخابی‌های پایتخت را ندارد

او افزود: در سال اول حضور توفیقی در باشگاه استقلال، او توانست مبالغ قابل توجهی را به این باشگاه تزریق کند. ادامه همکاری او در باشگاه استقلال به من مربوط نبود. توفیقی با استفاده از روابط خوب خودش با مسئولان وزارت ورزش و جوانان و هیئت مدیره باشگاه استقلال توانست به فعالیت هایش ادامه دهد.

خادم در رابطه با مبلغ قرارداد برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس بیان کرد: من از هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس حمایت کردم تا برانکو ایوانکوویچ را به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کنند. حمایت من باعث ناراحتی هواداران استقلال شد. رقم قرارداد کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال استقلال بیشتر از قرارداد برانکو ایوانکوویچ و بازیکنان تیم پرسپولیس بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۳۱ تير ۱۳۹۹
آقای خادم ، آقای مجتبی محرمی وعلی آقا پروین جهت بدست گرفتن مالکیت و مدیریت پرسپولیسی ها